Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 491506

Sv: Vilket är den bästa Tv serien??
mok: Haha. Nej. Det var inte coolt men det jag gillade verkligen New York. En underbar stad. Los Angeles var inte helt feller eller Chicago för den delen heller.

Oops. Nu spårade jag ur lite i tråden.

Kan, i ett tappert försök att upprätthålla tråden, rekommendera kanske den häftigaste filmen alla kategorier - Boondock Saints

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja