Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 491556

Sv: Drömresemål?
Poffa: Drömresemålen för mig är flera.

Ön Isle of Islay skulle jag gärna vilja åka till. Inte bara för att känna blåsten från Atlanten utan även för att smaka på dess whisky.

Annars är London ett ständigt återkommande resmål i mina tankar. Home of football (White Hart Lane) är alltid värt ett besök.

Nån Santa Lucia är jag inte intresserad av. Jag äter ändå lussebullar och dricker julmust året runt.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja