Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 505572

Sv: Snö...
Helg Ernest:
 
Skotta trottoarer och gångvägar först, nähä du, det gör dom inte hos mig. Nu är klockan snart 11 och det är fullständigt kalabalik på gatorna här, iallafall där jag bor.
Jag undrar om de väntar med flit och ploga där jag bor. Fast och andra sidan så är jag en bland få som klarar av att köra i snö, man är ju uppväxt på landet...

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja