Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 505896

Sv: Snö...
Helg Ernest:
 
Salt är ingen höjdare men det måste dock göras ibland, iallafall på vägarna här hos mig.
 
När jag åkte till jobbet imorse var det bara en bil som låg i diket, brukar vara fler.
 
Idag känns det dessutom som om jag bor på fel ställe, snö och blåst, det är ingen vidare kombination, fy fasen vad kallt och termometern visar bara nån minusgrad. Brrrr...
 
Dock finns det en positiv grej med detta väder, alla jobbets plogbilar är ute och kör för fullt.
 

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja