Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 882989

Sv: Eurovision Song Contest 2007
65selander: "Jag köper Serbien som vinnare eftersom de är dom enda som låter som schlager.

Sedan är det politik uti fingerspetsarna"

Detta har ingenting med schlager att göra. Eurovision song contest heter det och schlagertemat skrotades för x antal år seda.

Politik hit eller dit vad menar du? Sverige röstade på Finland för att svenskar gillade deras låt, Danmark gillade vår låt osv. Smaken är ofta lik den som grannländerna har och politik är det inte tror jag. Möjligtvis en fråga om kulturskillnader.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja