Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 885218

Sv: Eurovision Song Contest 2007
Dragan 2k: Nu på kvällskvisten så sjunger vi lite allsång. För musikvideo, se länk.

Hello everybody, my name is Verka Serduchka
Me English, Nicht versteht
Let's get dancing

2 x Chorus:
Sieben, sieben, ai lyu-lyu
Sieben, sieben, eins, zwei
Sieben, sieben, ai lyu-lyu
Eins, zwei, drei

Sieben, sieben, ai lyu-lyu
Sieben, sieben, eins, zwei
Sieben, sieben, ai lyu-lyu
Eins, zwei, drei

Tanzen!

Tantsevat horosho
Gde ruki, ruki, ruki
Tanzen!

I want to see: aha...
I want to see: aha...
I want to see: aha...
I want to see: aha...

Tanzen!

I want to see – Lasha tumbai
I want to see – Lasha tumbai
I want to see – Lasha tumbai
I want to see

Tanzen!

I want to see: aha...
I want to see: aha...
I want to see: aha...
I want to see: aha...

I want to see – Lasha tumbai
I want to see – Lasha tumbai
I want to see – Lasha tumbaï
I want to see

Tanzen!

Óêðà¿íà – öå êðóòî?!
Êðóòî!
Óêðà¿íà – öå êëüîâî?!
Êëüîâî!
Òàíöþº ìàéäàí!

Okay, happy end

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja