Café

Grupper · 50920 inlägg · 1049 ämnen
« · 548778 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Hitta bilden!

Frisco:

Ja, där har jag också varit och sagt mitt. En härlig plats där folk från alla samhällsklasser och med de mest udda kommentarerna kan få sin plats. När vi var där så blev jag i princip avsliten kameran, allt för att jag tog ett foto på en man som inte ville bli fotograferad då han höll sitt tal.

Önska.


Sv: Hitta bilden!
Poffa: Där har jag varit och sagt vad jag vill.
Dock är det inte jag på bilden.

www.extrospection.com/archives/2004/01/128_2866SpeakersCorner2-Chr.jpg

Sv: Hitta bilden!

knaskamilla:

Då vill jag gärna se en bild från London. Närmare bestämt en bild på Speakers Corner i Hyde Park.


Sv: Hitta bilden!
Poffa:

Shit, vad stor den är. Det där hade varit coolt att få uppleva. Synd att de måste lura igång den nuförtiden, bara. Önskan är din.

Sv: Hitta bilden!

knaskamilla:

Geysir... 


Sv: Hitta bilden!
Mats Edström:

Större bild än såhär kan jag inte åstadkomma just nu, men man ser ju tydligt att både Fred och Göran är med på bilden.

Om jag får godkänt vill jag se en bild på Geysir.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Fred Asp partajandes med Göran, tack!

Sv: Hitta bilden!
Mats Edström: Helt rätt:-)

ÖNSKA!

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Så mycket Anders Lundin jag kan tänka mej...

Sv: Hitta bilden!
Jag vill se en Anders Lundinrelaterad bild på en Funicular.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Ahhh! Mycket bättre. Wish Away.


Sv: Hitta bilden!
Frisco: Usch så mörkt vatten. Rena rama trollsjön ju. Där törs man ju inte simma. Godkännes inte.

Det skall ju vara så där ljusblått och klart vatten.


Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Då vill jag se ett tropiskt vattenfall med "sjö" där man skulle vilja "simma" med denna kvinna.

Sv: Hitta bilden!
Salle:

Sådärja. Det där var annat än de bollsparkande Ronal-pojkarna som flinade mot mig på flera sidor i senaste Sportmagasinet. Önska på.

Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Officiell skönhet från Brasilien...

[bild]www.chinadaily.com.cn/english/doc/2004-10/25/xin_271001251628418443220.jpg[/bild]

Sv: Hitta bilden!
Frisco:

Cool. Då satt jag alltså med en Mustang i datorn. Jag önskar mig en bild på en snygg person från Brasilien.

Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Med andra ord är det din tur att önska.

Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Den blå är en mustang. Den gröna är också en mustang (med Sollefteåtraktsrelaterad reklam).

Sv: Hitta bilden!
Frisco:

Men jag undrar också...är detta en Mustang?


Sv: Hitta bilden!
Frisco:

Sv: Hitta bilden!
Frisco:

Poffa?

Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Makten överlåter jag till de stackare som tror att de mår bättre av att ha den.

Sv: Hitta bilden!
Jag vill se en bild på en Mustang, på räls.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Och jag vill att du ska önska en bild.

Sv: Hitta bilden!
Frisco:

Du skulle ha haft min makt...

Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Jag vill radera min bildlänk.

Sv: Hitta bilden!
Frisco:

Jag som till och med klippte bort lite av en bild för att lägga ut:


Sv: Hitta bilden!
Chief: Då vill jag se en bild på Kakmostret.

Sv: Hitta bilden!
Portello: Hitta bilden! Singularis.

Sv: Hitta bilden!
Portello: Okej'rå, då är väl din önskan vår lag.

Sv: Hitta bilden!
Chief: Här får du en hel massa bilder.
Den efterfrågade personen finns åtminstone på en av bilderna.

Sv: Hitta bilden!
willysson: Tyckte väl 31 kg lät lite...märkligt lite i sammanhanget. För övrigt är jag också lite impad av Anders Graneheim. :)

Vad vill jag se då? Hm... Äh, jag nöjer mig med en bild på Lukas Boubekeur under tävling.

Sv: Hitta bilden!
willysson: 310kg i bänk;)

Sv: Hitta bilden!
Chief: haha underbart, en legend som har haft de flesta världsrekord som finns i styrelyft och det innan alla dräkter kom in i bilden.
Vad sägs om 31 kg i bänk
447 kilo i knäböj
402.5 i marklyft
3 rep på 200 kg i bicepscurl!!

Han väger på bilden 147 kilo med 7% kroppsfett!

Nu så är det bara att fortsätta:)

Sv: Hitta bilden!
willysson: Tror du mig om jag säger att det är Bill som visar sig från sin bästa sida? ;)

Sv: Hitta bilden!
Poffa: då vill jag ha en bild på Bill Kazmaier i kilt och bar överkropp.

Sv: Hitta bilden!

willysson:

Du.


Sv: Hitta bilden!
Poffa: jag??

Sv: Hitta bilden!

Hmmm, Ragnar har inte varit inloggad på 24 timmar. Därför skänker jag hans önskning till den förste som kan visa upp en bild på en innebandyboll. Bilden skall dock innehålla så lite som möjligt förutom just bollen.

Go, go, go.


Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: För att bli den störste människan i världen, med symmetri.

Sv: Hitta bilden!
willysson:

Jag antar att de som bygger sig på det där viset anser sig sikta mot någon sorts idealkropp. Vad fanken gör de det annars för?

Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: vem har sagt att det är ett ideal?? det är extrema människor och de flesta sunda människor vet att det inte går att bli så stor om man inte offrar allt har anlag och ett apotek.. Men får mig som intresserad tykcer jag det är fashinerande att se hur stor dom kan bli med kvalitet.

Sv: Hitta bilden!
willysson:

Naturligtvis. Men JAG tycker att det är tragiskt att det där kan vara något sorts ideal. Känns som slöseri med människokroppar.

Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Men det måste ju naturligtvios vara upp till var och en??
Vad är egentligen fult? Det du uppfattar som fult kan många uppfatta som vackert och vice versa.

Många tycker att Anders Graneheim var otroligt ful när han var som bäst, men jag tror inte att jag sett en mer vacker manskropp i hela mitt liv. Jo jag har en flickvän så det har inget med attraktion till det manliga könet:)

Sv: Det är jobbigt just nu.
Hittade inge bättre rubrik nu är jag så j-a less på jobbet efter 19h arbete från 1000 i går morse. Allt skulle vara som en lek att installera två nya mailservrar (Exchange 2003)

Det enda man kan trösta sig med är att man får bra betalt eftersom det är 19h kvaliificerad övertid, fast personalavd blir nog inte glad eftersom dom brukar surra om lagar och förordningar.

Godmorgon/Godnatt


Sv: Plikttroget in absurdum
Robban: Robert Carlsson och Pär Styf Timrå IK

Sv: Hitta bilden!

willysson:

Så länge de lever ärliga liv har de naturligtvis ett existensberättigande. Men jag tycker att det är synd att man går så in för en "sport" som gör att man blir sådär ful. 


« · 548778 · »