Lunkster: "är det inte dags för en drafting/raggning/värvningskampanj igen?"
Jo det vore kul med fler aktiva användare. Ett problem är att vi "konkurrerar" med FBKs officiella forum. Fast här ingår det ju så mycket mer när även andra lag är representerade.
För ungefär en vecka sen trodde jag att Sverige och Tjeckien skulle kämpa om guldet med hård konkurrans från Finland, men p.g.a. av skadorna/sjukdomarna på Bäcker, Jönsson och Liv tror jag att Sverige hamnar på en 3:e-plats med Ryssland bakom sig.
Tittar man in i statistiken för FBK gb så ser man att jag har skrivit in ett inlägg mindre än BJ och moderator 3 easy ligger strax efter Sebbe... Vi är lite få aktiva användare hos oss.... är det inte dags för en drafting/raggning/värvningskampanj igen?
Ajdå... Bäcker har ont tillsammans med Jörgen... sjukdomar och virus... verkligen tur med lite uppehåll. Jag som hoppats på att Bäcker skulle visa att platsen i landslaget är hans...
Jaja... hur går det då i Karjala? Jag tippar på 4a.... tjong...
Ingen bra 3:e period alls från våran sida, 7 insläppta på 20 min är inte alls bra. Uppehållet kommer lägligt, eftersom vi inte alls spelat bra nu på sistonde.
ojojoj vilken tredje period de har gjort.....mycket bra att klassa ut LHC med 7-1(om det nu slutar så)..........nu är det bara hoppas BIk slår Västerås imöra
Tack för det Jenni, efter 19.20 kom första målet. Bäcker assisterade Jenni alltså. Dålig hockey annars av båda lagen och det ser ut som det blir målsnålt såvida inte hockeyn ändras till den tredje perioden.
Svanru: Blev iaf inte kval i år heller som du var säker på innan jul. Blir gött med en ny spännande drabbning inför förmodad fullsatt arena på fredag. Njuter varje match av slutspel och vi leder serien trots allt