Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Talisman:
Ska man vara lite petig så kan inte Hedin anmäla något alls till disciplinnämnden, det är bara Lars G som kan göra det. Däremot kan Hedin be Lars G att titta på situationer för att avgöra om de borde anmälas eller inte. Tycker han att de ska granskas av disciplinnämnden gör han en anmälan.
Huge:
Hur många gånger har du sett tacklingen? Själv har jag bara sett den en gång, varför jag inväntar att de lägger ut inslaget från igår på tv4.se. Det jag såg var dock INTE regelrätt, och jag litar på de som såg matchen som säger detsamma.
Visar det sig när jag får se tacklingen igen att jag uppfattat det fel kommer jag naturligtvis att erkänna det, men jag är skeptisk.
Angående Skägget så står jag fast vid att han borde låsas in i ett rum när han är sådär upprörd, och inte få tala med media eller motståndare.
Sinuhe:
Tryck på stopp och sedan på play igen, så får du sitta och titta dig igenom hela nyhetsinslaget. Så småningom kommer Sporten, och i Sporten får du se Nordströms crosschecking. Eller menar du att du vill se Berglunds tackling? För den får du inte se.
Huge:
Ja, Berglunds grej var ju ingenting. Helt riktigt att han inte fick ens en utvisning. Eller, vänta?
Sinuhe:
Jaha, det. Men det är väl bara babblet direkt efter matchen, där han påstår att Nordström var ute efter Foppa från början av matchen. Iofs får du kanske se Nordströms crosschecking i det inslaget.
Hmm, skumt. Det där dryga en minut långa inslaget verkar vara en hel nyhetssändning, komplett med reklam i början.
Jahapp då har även jag sett tacklingarna igen, från andra vinklar än de jag har på video hemma. Inget snack om saken. På Perra så är tacklingen bakifrån när han står en bid ifrån sargen. Berglund fullföljer definitivt och det är precis det man försöker stävja för att minimera risken för allvarliga skador. Kontenta: Han föröker skada Svartvadet och den tacklingen blev ju onekligen lyckosam ur den aspekten. Stäng av grabben eller sätt in han i någon jävla ultimäjtfajtingarena med några andra IQ-befriade gorillor. Där kommer han att trivas.
FegNordström är en annan femma. Han erkänner att han brukar spela med klubban högt när han är på väg att bli tacklad så rent instinktivt så gjorde han likadant nu, med förödande följder. I Intervjun säger han också att det "tog olyckligt", men med tanke på hur han alltså vanligen spelar så inser man ju att det tog ovanligt lyckligt, de fick ju bort en spelare till.
Kontenta: Nordstöm borde aldrig få spela hockey mer förän han har en annan inställning vad man har klubban till.