1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

SHL · 19639 inlägg · 1110 ämnen

Det elfte Guldet

Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Jag ser fram emot att se Noel Fransén nästa säsong, tyckte han var en attraktion i ett annars uselt Västerås. Får se vart han får sitt genombrott, Jörgen Jönsson var ju inte bra på att ge unga spelskickliga backar chansen i Växjö.

janersa: Ja du har 100% rätt!, det är stockholm som behöver shl och ta mig faan inte tvärtom!

Den här nyheten är några dagar gammal, men eftersom ingen annat skrivit något:
Åsa förlänger med ett år i FBK.

Christoffer Jansson från BIK Karlskoga nu på plats i Färjestad. Övergången har varit klar sedan april. Vad vet vi om honom?

janersa: Åsa kan man lita på!

Bataille:Hej! Leffe här. Förstår inte hur ni kunde plocka in moroten före mig. Jag är en demoncoach av högsta rang.

Mvh Leffe

Från Färjestads hemsida:

"Den 29-årige tjeckiske forwarden Radim Zohorna är klar för spel i Färjestad BK.

– Vi har följt honom ett bra tag och det var nära att han kom redan ifjol. Han har haft erbjudanden att välja och fundera på, så vi är glada att vi äntligen får se honom i grönvitt, säger sportdirektör Rickard Wallin.

Det är en rejäl pjäs som kritat på. 198 cm och dryga 100 kg tjeck kommer förhoppningsvis att göra livet svårare för målvakterna i SHL framöver."

« · 2874142