Dawidovski: Nah njuter hellre av en golfrunda innan jag njuter av en kopp nybryggt kaffe. Lite konstigt att se en match där man inte håller på någon men bra hockey (om de lagen kan prestera detta) kan kanske liva upp.
eltifoso: Mycket bra skrivet, väldigt bra ord förresten, ( Bragdkrigare) håller med dig till 100% Förresten, snart lär väl [Hata FBK-klubben] måsta gå i konkurs? Jag menar, det har ju varit stor brist på framgångar för dom, inga förluster för Färjestad att gotta sig åt, inga slagsmål som dom kan kalla för mord osv, osv, osv:=)
VI ÄR I FINAL IGEEEN!!! FÖR FEMTE SÄSONGEN I FÖLJD!!!
mattias - 74: Tack tack , inget lag har mäktat med den fantastiska prestation som FBK har gjort med FEM RAKA finaler. Nu är jag nöjd med denna säsong, Boork med flera experter tippade FBK som 8:a i serien, de hade fel, sen tippade merparten att Modo skulle vinna ot oss i kvarten, de hade också FEL; och sen när man läste på olika forum här på nätet så trodde de att SSK skulle matcha FBK och än en gång hade de fel.
Hela FBK's trupp är bragdkrigare. Fan va skoj att knäppa alla belackare på näsan, de må säga va de vill om spelstil, tröjfärger yada yada.. varje vår så står FBK där i final igen.
mattias - 74: Jag är nöjd med säsongen om vi vinner 1 eller 2 matcher mot FRÖ i finalen, fast nu verkar ju FRÖ ha fått hugg av DIF, men tror det blir FRÖ iaf i final.
Skall du inbilla oss att du hade kaffe i den ;) ta den om rödluvan också *S*