1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

18330 inlägg · 1109 ämnen

GRATTIS till SM-Guldet..

« · 74955 Till forumet


GRATTIS till SM-Guldet..
säger det redan nu...GRATTIS...
Kommentera

Sv: GRATTIS till SM-Guldet..
gud:

Tack så mycket!
Du blir trevligare för var dag som går, i nästa match håller jag dessutom på TIK.
Kommentera

Sv: GRATTIS till SM-Guldet..
Grattis till segern.
Kommentera

Sv: GRATTIS till SM-Guldet..
Imponerande! och grattis till segern ikväll! SM-Guld tjötet får nog allt vänta tills den feta ladyn har sjungit färdigt!
Kommentera

Sv: GRATTIS till SM-Guldet..
Det är fint med uppskattning men jag tror inte vi ska ta ut nåt i förskott nu. En del billiga mål gör att siffrorna blir rätt stora men Modo kan bättre än de visade ikväll.

Det som imponerar mest är grabbarnas ödmjukhet inför nästa match. Om de klarar av att fokusera till 100% även på lördag så finns det chans till propagandahockey.

Att Fokin kan tända till är välkänt men jag visste inte att Marius Trygg satsar på boxningskarriär.

Härlig match var det i alla fall!
Kommentera

Sv: GRATTIS till SM-Guldet..
Man säger att man inte ska ta ut segern i förskott men man kan inte hjälpa att känna att guldet e halvvägs hemma nu...väldigt imponerande att se FBK vinna me hela 7-2 mot ett så starkt lag som MODO, visserligen fick FBK nårra turmål men MODO´s 4-2-mål var inte precis någon fantastisk prestation, den borde Gerber lätt ha tagit....nu på lördag börjar matchen som ja tror o hoppas blir den sista för FBK denna säsongen, i o för sej skulle ja inte ha nått emot att se FBK spela fler matcher, tvärtom!! Men ja tror de avgör hemma på lördag o ja vågar nästan säga: Grattis till SM-guldet 2002 Färjestads BK!!!
Kommentera

Sv: GRATTIS till SM-Guldet..
Sebbe >>

Det är tur att de är så effektiva när det gäller att göra mål. Ibland dräller de lite mycket i egen zon. MoDo får en del feta lägen i slottet som de inte borde få. Meeeeen, vem är jag att klaga efter en sådan här kväll. :-)
Kommentera

Sv: GRATTIS till SM-Guldet..
Kunde allvarligt talat inte ens drömma om en så stor seger som 7-2. Härligt är det, även om mina grannar önskar mig dit pepparnväxer :)) men vem bryr sig. Att ta ut seger i förväg har jag aldrig gillat. Men det blir nog tufft att vara målis i Modo. Tror ändå Hirsch är det tryggaste valet. Han ser tajtare ut än Lundström. Den som lever får se.
Kommentera

Sv: GRATTIS till SM-Guldet..
tjena på dig det känns gött att ni ser att guldet går till färjestad men jag måste säga att det är inte klart än även om det ser fruktansvärt bra ut nu men som sagt så är det inte klart förrän färjestad har vunnit en match till.
Kommentera

Sv: GRATTIS till SM-Guldet..
Grattis till sm-guldet, och tack för den fina lektionen i hur man spelar ishockey, FBK.
Kommentera

« · 74955