Så har Färjestad gjort klart med ännu ett nyförvärv. Någon som kan tala om hur bra Jesper Matsson är? Någon jämförelse? Han har lirat i landslaget, så finns väl en potential?
Nu ser det ut som om vi har fyra fulla femmor. Så det bådar ju inte gott ifall det skulle bli NHL-strejk, vad ska Färjestad göra då? Skicka ner spelare till Bossefors? blir dyrt. Men för all del, stå på er från båda håll ni i Nordamerika, jag ser gärna att det blir strejk ändå.
Fredrik: Han är ju den som har varit genomgående bäst i MIF i år, men det säger iofs inte så mycket ;-) Mattsson blir en klar tillgång. Är Kalt fortfarande på gång åt andra hållet? När jag var nere i Skåne för en ca 10 dagar sedan, så stod det i KvP att Miffo ville ha Kalt o Trygg. Nu har ju Trygg tyvärr skrivit på ett nytt 1 års kontrakt med FBK, så honom o Kåberg får man dras med ytterliggare 1 säsong.
Nu ser det ut som om vi har fyra fulla femmor. Så det bådar ju inte gott ifall det skulle bli NHL-strejk, vad ska Färjestad göra då? Skicka ner spelare till Bossefors? blir dyrt. Men för all del, stå på er från båda håll ni i Nordamerika, jag ser gärna att det blir strejk ändå.