1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

18401 inlägg · 1109 ämnen

Semi 5

« · 864283 Till forumet


Sv: Semi 5
Svanru:

Avundsjuk ? Vad skall jag vara avis på ? era Pengar ? eran korkade sportchef ? Glennert som gör vad han vill ? INgentning
Kommentera

Sv: Semi 5
Svanru: Det är lungt , lika lungt som ni vänder der här och spelar final igen .
Kommentera

Sv: Semi 5
horcoff:

Det handlar inte om att vara bitter. Jag har aldrig gillat fbk och kommer aldrig och göra.
Kommentera

Sv: Semi 5
Svanru: Simma lugnt, bitter leksing.
Kommentera

Sv: Semi 5
Alisandali: ursäkta mina fat fingers
Kommentera

Sv: Semi 5
mattias - 74: Lasse vänder kappan efter vinden inte mycket att bry sig om men detta ervinerliga hatandet är lite tröttsamt speciellt som avundsjukan lyser igenom.

Tack för stödet Absandali
Kommentera

Sv: Semi 5
Alisandali:

Va bra för dig då. Hoppas jag får rätt
Kommentera

Sv: Semi 5
mattias - 74: Jag är Leksing och hoppas och tror att FBK vänder det här .
Kommentera

Sv: Semi 5
Svanru:

Det är inte bara vi Leksingar som hoppas på att ni skall ryka. Lasse Anrell skrev i sin krönika efter Linköpings första vinst i LLA att färjestad är i gungning men övriga hockeysverige jublar. Så om du vill stoppa in övriga hockeysverige som bara Leksingar så får du göra det!
Kommentera

Sv: Semi 5
mattias - 74: Lika partisk som vanligt. Att hela hockeysverige hoppas att vi skall åka ut beror på jante speciellt från lag som inte lyckats på 32 år fast jag kan lova att
LIF ALDRIG NÅGONSIN KOMMER ATT TA GULD IGEN OCH DETTA PGA LEKASAND ÄR EN LITEN BYHÅLA UTAN MÖJLIGHETER ATT HITTA EKONOMISKT KAPITAL ATT BYGGA ETT VINNANDE LAG.
LIF enda chans är att Dalarna enas om ett lag och varför inte kan det väl bli Mora, som verkar vara betydligt mer på tå som förening än vissa andra.
Kommentera

Sv: Semi 5
Bengt: *ler* Om det är fiasko att gå till semi så känns det helt ok, i min värld känns det jobbigare att missa slutspel, eller att inte ta sig upp från Allsvenskan trots prat om "transportsträcka"

Om nu FBK missar finalen så är det verkligen på tiden, det är inte bra om det inte förnyas på den fronten. Ekonomiskt har säsongen redan gått ihop sig och det ser hyfsta ut redan nu med nästa års trupp.
Kommentera

Sv: Semi 5
Bengt:

"Däremot hade det varit fiasko att åka ut mot Mora i kvarten."

- Va fan menar du med de ? MORA IK e ju världens bästa gäng nästa år tar vi er, föresten va hette eran bästa spelare han hade inge nummer på tröjan å den va randig? Kan bli tungt för oss om ni har han i laget nästa år åxå =)
Kommentera

Sv: Semi 5
Bengt:

Jag är knappast ensam om att tycka som jag skriver. Majoriteten vill ju att Färjestad skall ryka i semifinalen, sedan förstår jag inte varför du blandar in Leksand i detta ?
Kommentera

Sv: Semi 5
mattias - 74:

Bara för att man är favoriter till att gå vidare behöver det inte betyda att det är ett fiasko att åka ur. Det finns ju graderingar på favoritskapet. I det är fallet så var det en hårfin skillnad om man jämför med kvarten mot Mora.


"Skall bli roligt och fira imorgon med övriga hockeysverige när FBK åker ur."

Det är ju kul att du som Leksing kan ha något att glädja dig åt. Det är det ju inte mycket bevänt med när det gäller LIF.
Kommentera

Sv: Semi 5
Bengt:

LHC var väl inte direkt favoriter i eran matchserie ?

Skall bli roligt och fira imorgon med övriga hockeysverige när FBK åker ur.
Kommentera

Semi 5
Man måste vara positiv, men det är svårt i det här läget.

VF vände ett likadant läge förra året. Detta bevisar i varje fall att det är möjligt att vända.

Jag kan inte tippa emot mitt eget lag så det blir ett positivt 4-2 till FBK.

Till sist. Detta fiaskosnack som vissa vill få fram hela tiden tycker jag är lika med att spotta på LHCs prestation. Det är inget fiasko att åka ut mot LHC i semi. Däremot hade det varit fiasko att åka ut mot Mora i kvarten.
Kommentera

« · 864283