1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

SHL · 19661 inlägg · 1110 ämnen

semifinal fyra hv-FBK

Sv: semifinal fyra hv-FBK
Tack Dawe tack för att du livar upp denna GB att sedan Modoiterna inte klarar av dig är enbart deras problem fast vi ser gärna att de besöker oss´. Det är trots allt roligare att spela i slutspel än att snacka om silly season. Nu gläds vi åt segern, puttern ligger kvar i bagen, snön smälter snart i iskalla GBG, Nu är det en vecka kvar innan jag skall jag till härliga Härjedalen för att se finalen dock bara på TV för den som inte förstår.

Modoante: Bra skrivet Ante!

Modoante:

Kan man inte skaka av sig förluster kommer man förmodligen bli tokig till slut. Kort men intensivt förbannad, sedan ser man framåt till nästa mål och nästa utmaning.

Att gå och vara långsur för en förlust gör en inte till mer supporter än den som kan skaka av sig det. Snarare gör det en till en sämre supporter.

Svanru: Tack själv, skönt att höra att jag inte är "smuts" hos alla på HS:-)

Klart jag försöker vara kreativ på vår GB och HS, men ibland är motvinden väldigt hård.

Dawidovski: Det är inte alltid lätt att vara fanatisk men ibland finns det det trots allt andra som har andra åsikter tro det eller ej fast FBK är så sköna, härliga rent fantastiska så det är svårt att tro att det finns andra lag.

Poffa: klart vissa förluster är lättare att komma över än andra.vissa förluster svider längre så enkelt är det om man inte berör av en förlust så bryr man sig inte lika mycket hur det går för laget.

Modoante:

Skitsnack i mina ögon. Att älta och gnöla över en förlust leder bara till att man blir en såndär som sitter och säger "Tänk om..." hela tiden. Sådana människor kommer heller aldrig att uppskatta framgången lika mycket, för de kommer fortsätta med sitt förb*nnade "Tänk om..." tills de dör.

Det är tråkiga människor.

Poffa: Ni får väl drömma om the green green gras of fairway :-)

Svanru:

Den drömmen började att komma till mig redan i slutet på november, så den är nästan uttjatad. Hockeymässigt ser jag fram emot 31 juli då det är ispremiär i nya arenan. Lämpligt. mitt i semestern.

Poffa: Dom som efter en tung förlust är på lika gott humör som innan visar bara att för dom så spelar det inte så stor roll om det blir vinst eller förlust dom är dåliga supportrar.Sen så ältar jag inte förluster hela tiden.

Modoante:

Du får tycka vad du vill, men att du har svårare för att släppa en förlust än vad jag har, gör inte dig till mer eller en bättre supporter. Istället riskerar du att hamna i det där facket som i ren besvikelse gör bort sig totalt inför motståndarfans och sina eget lags fans.

Bit ihop istället för bryt ihop.

gratis till segern, tror som jag tidigare sa att fbk spelar final i år igen

"Poffa sa:
Kan man inte skaka av sig förluster kommer man förmodligen bli tokig till slut. Kort men intensivt förbannad, sedan ser man framåt till nästa mål och nästa utmaning."

håller med dig, men det blir dock drygt när vart anat år kan beskrivs "Kort men intensivt förbannad", över en fyra års period

« · 700111