1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

18410 inlägg · 1109 ämnen

Surstart

« · 1404814 Till forumet


Surstart
Värre start än någonsin vi ser ut att förlora stort igen. Jag hade en föraning om det kommer bli en seg säsong. Vi får hoppas att det lossnar innan jul och att vi inte tappar för myckt fram tills dess.
Kommentera

Sv: Surstart

Efter förnedringen och tafatta överbetalda divor  som inte ens försöker och en sk tränare kommer inte en enda kommentar att skrivas i denna GB förrän CZ sparkas.

DVs av mig alltså alla andra häcklare är välkomna

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Surstart
Svanru: Hur fan tänkte Rundqvist när han ville anställa Czarnecki???
Kommentera

Sv: Surstart

Hannes Hyvönen skall tydligen rätta till allt som är fel i Färjestad. Vi har en kille till salu i Frölunda som kan hjälpa Hannes, hans namn är Dragan Umicevic.

Kommentera

Sv: Surstart
70 Rodrigues: inte avgjort; bokslut i april.
Kommentera

Sv: Surstart
arnio: Carnecki har en helt annan hockeyfilosofi än vad FBK har haft genom åren. Bärplockaren fokuserar på försvarsspelet, styrspel med försök till snabba spelvändningar. Av det jag sett av FBK så ser dom väldigt obekväma ut på isen. Czarnecki får foten innan jul, det är jag övertygad om.
Kommentera

Sv: Surstart
70 Rodrigues: Ja foten är nog inte så hemskt många förluster bort. Sånt är livet för tränare och både bättre och sämre tränare än NC har ju fått foten tidigare.
Kommentera

Sv: Surstart
grattis till 10-0 :)
Kommentera

Sv: Surstart
Svanru: Men, men - ska du va tyst fram till jul? Blir ju öde i denna bok då...Hannes H ja, hur många matcher ska han få nudå? Massor av huvud(lösa) tacklingar senaste tiden.
JJ kliver ned om 2 matcher, tippar jag.
Kommentera

Sv: Surstart
"hata hata hata göteborg" haha vad patetiskt.. och vem är nummer 14?
Kommentera

Sv: Surstart
hur många matchstraff har ni i år? ni måste ju leda den ligan ganska rejält :)
Kommentera

Sv: Surstart

lu93rowa:

Sju stycken. Närmast är HV och BIF med tre vardera. Finns på stats.swehockey.se.

Kommentera

Sv: Surstart
Bengt: Va fasen. Är du här igen. Det var länge sedan.

Kul att se dig igen
Kommentera

Sv: Surstart

Dragan 2k:

Det kan du fethajja, men det är dött som i graven här. :-)

Kommentera

Sv: Surstart
Bengt: 7.... aja, man ska inte skylla på hela fbk, frögren måste ju ha 6 av dom...
Kommentera

« · 1404814