« Föregående · 578571 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Resa till Timrå?
Danne_l: Han kan gå med i Goa Gubbar annars.... verkar ju ha samma inställning :)
Resa till Timrå?
Någon som vet om det blir en supporterresa till Timrå nästa helg? Var inne på Wolfpacks hemsida men såg bara resa till Mora.
Vore kul att besöka E.ON. Lång resa kräver mången pilsner va..?
Vore kul att besöka E.ON. Lång resa kräver mången pilsner va..?
Sv: Vår älskade Emil
Bengt:Han beskrev att han var rädd för dottern men att sitta i knät på Emil och dricka kaffe Hmm Tänk om hon spiller
Sv: Vår älskade Emil
mattias - 74: Svårt att vara med på listan eftersom den är baserad på förra säsongen. Vad jag minns spelade ni inte i ES då och eftersom det troligtvis blir en ettårig sejour för er så är ni inte heller med på nästa års lista :-9
Sv: Vår älskade Emil
Svanru:
Inte en enda Leksand in på topp 10!
Då kanske vi kan skrota uttrycket fula Leksand! däremot såg jag 3 st från FBK ;)
Men Nordström borde varit högre opp.
Inte en enda Leksand in på topp 10!
Då kanske vi kan skrota uttrycket fula Leksand! däremot såg jag 3 st från FBK ;)
Men Nordström borde varit högre opp.
Vår älskade Emil
Mannen alla älskar :-)
Han kan inte åka skridskor men sicken kämpe.
Aftonbladets 10 i top lista gällande busar är en lyrisk beskrivning av vår kämpe.
PS undrar hur gamal Sofia är !!
PPS Ni vet väl att han är en ex frölundait :-)
Han kan inte åka skridskor men sicken kämpe.
Aftonbladets 10 i top lista gällande busar är en lyrisk beskrivning av vår kämpe.
PS undrar hur gamal Sofia är !!
PPS Ni vet väl att han är en ex frölundait :-)
Magazinet live!
FBK-tidningen Magazinet får tillökning i form av ett TV-magasin som kommer sändas en gång i veckan.
Härligt med initiativ från webbsidan!
Se länk för mer info...
Härligt med initiativ från webbsidan!
Se länk för mer info...
Länkar:
http://www.farjestadsbk.se
http://www.farjestadsbk.se
Sv: Mats Lusth
Dragan 2k: Med tanke på att tre ordinarie saknades (plus Sekeras som ju inte kommer förrän i oktober) är det väl inte kattpiss nej. Men serien är en annan femma, där vill alla slå oss till varje pris. Vi måste vara ödmjuka för att dra till med en klyscha. Men allt annat än att komma topp 4 i Allsvenskan är givetvis en skandal utan motstycke.
Sv: Mats Lusth
Magnus: Ytterligare ett bra resultat av Malmö får man säga. Det blir till att leka hem serien.
Sv: Mats Lusth
Dragan 2k: Rapportören menar nog att FBK har lite jobb med att återerövra pucken i egen zon. Virrigt försvarsspel så kallat, vilket i och för sig funkar ändå mot oss i kväll.
Sv: Mats Lusth
kupresanin_fbkk: Andra perioden är slut ja. Rhodin gjorde ett mål och det står 2-0.
"Periodens enda mål görs av Färjestad efter 4:25, genom Thomas Rhodin (Jonas Höglund). Efter målet höjde Färjestad tempot ett snäpp, men Redhawks stretar emot bra. När Malmö väl kommer till anfall så har FBK svårt att försvara sig." säger man på Malmös officiella.
Fast det stämmer ju inte för man har ju inte släppt in ngt ännu.
"Periodens enda mål görs av Färjestad efter 4:25, genom Thomas Rhodin (Jonas Höglund). Efter målet höjde Färjestad tempot ett snäpp, men Redhawks stretar emot bra. När Malmö väl kommer till anfall så har FBK svårt att försvara sig." säger man på Malmös officiella.
Fast det stämmer ju inte för man har ju inte släppt in ngt ännu.
Sv: Mats Lusth
kupresanin_fbkk: Ja , det borde den vara .
Tredje är igång mellan Förlunda - Oskarshamn 1- 3 .
Tredje är igång mellan Förlunda - Oskarshamn 1- 3 .
Sv: Mats Lusth
Magnus: OK TACK
är det den hemsidan som står där nere
är det den hemsidan som står där nere
Länkar:
http://www.malmoredhawks.com
http://www.malmoredhawks.com
Sv: Mats Lusth
kupresanin_fbkk: Man kan följa den på www.malmoredhawks.com, uppdateras dock bara efter varje period idag.
Sv: Mats Lusth
Magnus:
Som den machosist jag är, kan jag inte annat än erkänna att Magnus tumme i ögat på mig sitter riktigt skönt.
Som den machosist jag är, kan jag inte annat än erkänna att Magnus tumme i ögat på mig sitter riktigt skönt.
Sv: Mats Lusth
Bengt: Jodå, men jag har hört den storyn och även om Metall Mästaren låtsas att han är putt på Kung Lusth är han i själva verkat extremt stolt av att ha fått en omgång av överstegrisen. Eller hur Metal?
Sv: Mats Lusth
Magnus:
Det kan väl vara Lusthfyllt att få höra vad Metal Guru har att Lusthifiera oss med.
Det kan väl vara Lusthfyllt att få höra vad Metal Guru har att Lusthifiera oss med.
Sv: Mats Lusth
Metal Guru: Bara det att just jag inte har någon Lusth att höra just den storyn fler gånger.
©A.Hegerfors
©A.Hegerfors
Sv: Mats Lusth
Bengt:
Mats Lusth har gett mig en rak höger en gång.
Hoppas du vek till bredbandet nånstans till ett sugrörs proportioner.
Hälsningar från "långsint"
;0)
Mats Lusth har gett mig en rak höger en gång.
Hoppas du vek till bredbandet nånstans till ett sugrörs proportioner.
Hälsningar från "långsint"
;0)
Sv: Mats Lusth
Dragan 2k:
Hehe, nja, det var en skånsk vän till Mats som förde talan. Hjälten själv fick jag aldrig äran att snacka med.
Hehe, nja, det var en skånsk vän till Mats som förde talan. Hjälten själv fick jag aldrig äran att snacka med.
Sv: Mats Lusth
Bengt: Jaså vad trevligt. Ni snackade lite hockeyminnen och så också?
"Jag minns när du gjorde det....och det..." eller liknande:-)
"Jag minns när du gjorde det....och det..." eller liknande:-)
« Föregående · 578571 · Nästa »