Sv: Färjestad-Leksand
Dawidovski:

Om du tänker på Bröderna Steen så tror jag stenhårt på dom! De får ju garanterat mera istid i Leksand, sedan tror jag den där Lotvonen kan bli ett stort!!!

han har visa offensiva Kvaliteer som ingen annan ;)