Fotboll

16144 inlägg · 40 ämnen

Champions League

« · 1497329 · » Till forumet


Sv: Champions League
T T: Ja, vad säger man? Konstant press i 90 minuter mot Chelseamålet, men två slumpmål för bortalaget för dom till final. Helt makalöst egentligen. Men jag tyckte att Barcas spel såg lite fantasilöst ut. Man ställde upp sig i samma positioner, spelade bara runt och vågade sig aldrig på några instick i straffområdet alls nästan. Hade Chelsea mer än två skott på mål?

Nu bojkottar jag finalen. Eller ja, om Bayern går vidare så ska jag nog kolla ändå.
Kommentera

Sv: Champions League

JAAAAAAAAHAHAHA!!

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Champions League
mattias - 74: Har inget med filmningar att göra även om jag kan tycka att Ronaldo får för mycket skit för sina filmningar jämfört med hur mycket Messi kommer undan med.

Barcelona är för Europa vad Milan är för Italien. Minsta tveksamma situation renderar i hårdast möjliga straff för motståndarna. Barca blåstes på en straff i första möter med Milan men fick en horribel tillbaka i returen t ex.
Kommentera

Sv: Champions League

Drogba kan nog ensam stjäla 20 minuter av den här matchen men det räcker inte...

Ofattbart korkat av Terry, han som ville ha revanch efter straffmissen mot MU. Nu får han inte ens spela finalen om de skulle bragda sig dit.

Kommentera

Sv: Champions League

Frella:

Det vet vare sig du eller jag. Tycker det här tjatet med att Barca och deras hollywoodtakter fått för stora proportioner om det var det du syftade på och att domarna skall finfördela dom jämt. Är inget Barcafan eller Chelseafan men man måste kunna se att man blir helt salig av den fotboll som Barcelona visat upp de senaste åren. dom filmar inte mer än andra lag. Dessutom vinner dom väl knappast titel efter titel pga filmningar? Real har Pepe barca har Alves m.fl Liverpool har Suarez, Chelsea har Drogba osv osv.. Man kan inte säga att Barcelona filmar mer än andra lag för det är ren och skär lögn. Däremot är det tråkigt att se att spelare på den absoluta världsnivån skall behöva filma, jag mår dåligt av det .

Kommentera

Sv: Champions League
mattias - 74: Även om det är rött så hade kortet aldrig haft den färgen om det varit en Barcaspelare som stått för förseelsen.
Kommentera

Sv: Champions League

T T:

Terrys röda känns inte så rättvis men samtidigt är det kontakt och otroligt klantigt av Terry. Har iof bara sett sekvensen 1 gång..

Kommentera

Sv: Champions League
Dream Team: Och där var det övertag Chelski igen. 2-1!
Kommentera

Sv: Champions League
Dream Team: Hoppsan, chockmål av Chelsea. Men det spelar ingen roll, Terry förstörde den här matchen.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Champions League
T T: Extremt mycket tack! Och som om det inte var nog så gör Barca 2-0 just när jag får upp matchen =)
Kommentera

Sv: Champions League

Finns det någon som har en fungerande länk till kvällens drabbning?

Kommentera

Sv: Champions League
Jaha, det här blev ju spännande...tror jag byter till snookern igen.
Kommentera

Sv: Champions League

Blizzard:

varför? För att man är i särklass kanske det bästa klubblag som existerat nånsin?

Kommentera

Sv: Champions League
NuMo: One down one to go.
Kommentera

Sv: Champions League

Blizzard: Det är otroigt om Chelsea klarar att vinna det här utan att vinna en enda andraboll på hela matchen.

Hahaha! Rolig 92 minut.

Kommentera

Sv: Champions League

så jävla bra, Barca ska ha all olycka i världen!

Kommentera

Sv: Champions League
NuMo: Ja, visst är det så.
Kommentera

Sv: Champions League
Hälge: Chelsea är ju totalt utklassade, ändå har de likt en skorpion en giftig gadd.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Champions League
Drogba har varit riktigt dålig och mest legat på backen eller sprungit offside. Givetvis gör han 1-0 till Chelsea.
Kommentera

Sv: Champions League
mattias - 74: Skit lottning.
Tror att den är uppgjord. Hur kan Milan o Barca mötas igen? Hur stor chans är det?

2 av mina favoritlag möts för 3:e gången i CL samma säsong.
Det stinker.
Kommentera

Sv: Champions League
mattias - 74: Nja Chelsea kan nog ta sig vidare blev imonerad av deras vändning mot Napoli, sen vet man inte med Milan.
Kommentera

Sv: Champions League

Bissett_19:

Real , Barca , Bayern och Benfica vidare.

Kommentera

Sv: Champions League
Kvartsfinaler:

Apaoel-Real Madrid
Marseille-Bayern München
Benfica-Chelsea
Milan-Barcelona.
Kommentera

Sv: Champions League
Hahl Bundy: Tello, Tello...
Kommentera

Sv: Champions League
mattias - 74: Messi, Messi, Messi, Messi, Messi......
Kommentera

Sv: Champions League
mattias - 74: Japp. Och Milan har ju klappat igenom förr, detta blir spännande!
Kommentera

Sv: Champions League

Greven:

Skaplig match.

Kommentera

Sv: Champions League
mattias - 74: Mirakel kan eventuellt vara på gång på Emirates....3-0 i halvtid ;-)
Kommentera

Sv: Champions League

Hahl Bundy:

Napoli leker fotboll mot Chelsea. Undrar om Boas ryker snart?

Kommentera

Sv: Champions League

Bissett_19:

Arsenal var bedrövliga. Hallå vakna it`s the fuckin Champions League. Nu skall det till ett mirakel om dom skall vända det här.

Kommentera

Sv: Champions League
Och där slog han in sista spiken.
Kommentera

Sv: Champions League
Bissett_19: Ja det vete fåglarna.
Kollar på den engelska sändningen o där är dom lyriska över Zlatan.
Vem hade trott det om britterna?
Kommentera

Sv: Champions League
Hahl Bundy:

Han är grym ikväll.
Men Arsenal?
Kommentera

Sv: Champions League
Zlatan har show när det gäller framspelningar ikväll.
Kommentera

Sv: Champions League
mattias - 74: Ditt tips på vilka som går vidare känns klockrent, Arsenal är uträknade av de flesta, men jag tror dom vinner med 2-0 hemma & kryssar borta!
Kommentera

Sv: Champions League

Apoel - Lyon,

Napoli - Chelsea,

Milan - Arsenal,

Basel - Bayern,

Leverkusen - Barcelona,

CSKA Moskva - Real Madrid,

Zenit - Benfica,

Marseille - Inter

Vidare: Lyon, Napoli, Arsenal, Bayern, Barcelona, Real, Zenit, Marseille

Kommentera


Sv: Champions League
Dream Team: Undrar hur mycket dom fick för den torsken?
Kommentera

Sv: Champions League
Dream Team: Jag det kommer man ju aldrig få veta tyvärr. på nåt sätt tror jag ändå att MFF hade kunnat gå in med en annan inställning i Champions. Att spela för att det är kul och inte ha press på sig. ni såg ju hur det gick för Basel. nu påstår jag inte att MFF ens är i närheten av Basel. men hjärta och glädje kan ta en långt!
Kommentera

Sv: Champions League
mattias - 74: Ja så är det ju absolut. hur många har de meriterna som Ferguson har. Hur många tränare har fått och kommer nånsin få stanna i en klubb så länge som han, kunna vinna så mycket som han gjort. rätt bra gjort ändå att ligga så pass högt upp i ligan med det relativt svaga lag Man united har i år.
Kommentera

Sv: Champions League
mattias - 74: MFF's övermän i kvalspelet, Dinamo Zagreb, fick storpisk ikväll, 1-7 på hemmaplan. Man slutar helt utan poäng och får minus 19 i målskillnad på sex matcher. Fågan är hur slät figur Malmö hade gjort?
Kommentera

Sv: Champions League

Dream Team:

Man kan gotta sig åt allt vad man vill åt Fergie men hans meriter kan ingen ta ifrån honom. Fruktansvärt skicklig manager. Tror dok att han slutar efter den här säsongen och att Mourino tar över.

Kommentera

Sv: Champions League
Dream Team: undra om "Sir Väs Ferguson" är sponsrad av Stimorol. Extra kan det ju inte va i alla fall. För då måste man ju ha ett extra stort leende, i alla fall enligt reklamen :)
Kommentera

Sv: Champions League
mattias - 74: Alex "Rudolf the rednosed reindeer" Ferguson i en klassisk pose :)
Kommentera

Sv: Champions League

mattias - 74: Hahahaha förlåtkunde inte hålla mig. Ser ovanligt glad ut på bilden. har de vunnit champions league eller vad? :)

Kommentera

Sv: Champions League

putte_patte87:

Försök och " inte " skratta

p.twimg.com/AgF4rrGCEAQBQDY.jpg

Kommentera

Sv: Champions League
putte_patte87: Ska tilläggas att jag vet att de gjort överlägset mest mål i ligan. Men tråkiga för det! 
Kommentera

Sv: Champions League
Berka: ja skönt att M-City åkte med. tycker de är  rejält upphausade faktiskt. personligen tycker jag att de spelar rätt tråkig fotboll med tanke på materialet dom har. Men men har man en italiensk tränare så blir det väl inte offensiven som gäller i första hand.  
Kommentera

Sv: Champions League

Fergusson satte tuggummit i halsen och englands svar på hockeyns malmö lyckades inte köpa in sig i toppen trots att man spenderat pengar som andra klubbar inte ens har i omsättning.

Idag är en brg!

Kommentera

Sv: Champions League
mattias - 74: Hahaaha. ja dålig förlorare kallas det :)
Kommentera

« · 1497329 · »