Celtic tar ledningen med 2-1 i slutet, en Celtic supporter springer in på plan och fram till Dida, och ger honom en klapp (inte ett slag) på axeln/överkroppen sedan springer han vidare. Dida vänder sig om tar några steg sedan lägger han sig och fejkar att han blev slagen i ansiktet.
Dida hade säkert räknat med att matchen skulle brytas (som Danmark - Sverige) men dommaren valde att i detta fall spela klart matchen.
Kommer nog bil en jämn match men jag tippar på att United tar det med 1-0. Vårt försvar har sett ruggigt stabilt ut, och nu är troligen Owen H tillbaka. Någon 7-1 seger som förra säsongen kommer det inte att bli, det är ju något som inträffar "once in a lifetime" i CL.
Wayne Gresky: De matcher man sett Chelsea i år så är det inget imponerande spel man visat upp. Nog för att Drogba är ovärdelig, men Lampard? Känns som att det är mer som är fel i årets Chelsea.
mattias - 74: Chelsea-Rosenborg 0-1 i Ht. Ser inte bra ut för Glenn...
"Fotbollspappan Glenn Hysén lovar i Aftonbladets spelbilaga att krypa tolv mil om Rosenborg tar minst en poäng mot Chelsea när Champions League drar igång i kväll."
Vi får se om han håller sitt löfte till skillnad från somliga andra...jag tvivlar!
Gusten: ehh? vadå sket på sig? dom spöade ju för fan dom på olympico, men vissa har ju ett kort minne här inne.. Om vi inte vinner kriget på plan, så gör vi det utanför.
Elmanders gäng lätt utmanövrerade igår 2 mål av Kuyt och Crouch kunde väl gjort si så där 4 mål till igår. Intressant lottning på fredag tror jag det är ?
Elfsborg får nog be till högre makter ikväll om de skall kunna vända 3 - 0 från Bortamötet i Valencia eller förresten, Det går inte. Lycka till i alla fall alla boråsare.
Wayne Gresky: men dock så tyckte kag att Wilan gjorde en bra match igår.. men som sagt att man har mattias svensson på topp de fattar inte jag, han e så kass men men som vanligt det skall köras på de gammla
Dream Team: B-liga? Allsvenskan är idag en D-liga! Skillnaden är större mellan La Liga och Allsvenskan än mellan herrallsvenskan och damallsvenskan...
Ska ett svenskt lag ha något i CL att göra så måste laget ha en vass målvakt, ett riktigt starkt försvar men en samspelt backlinje där alla snudd på håller landslagsklass, ha ett innermittfält med enorm arbetskapacitet samt en riktig måltjuv på topp. Det går inte att som Elfsborg sälja sin bästa back inför turneringen.
Frella: Det är ju verkligen beklagligt men oerhört sant att allsvenskan framstår som rena rama B-ligan med internationella mått mätt. Nu finns det förstås lag som håller sämre klass än Valencia på den lite högre nivån, men faktum kvarstår ändå - svenska lag ligger ljusår efter på det ekonomiska planet för att kunna bjuda tillräckligt motstånd på den här nivån.
En match där hela spanska landslaget stod och sov. Elmander har en sjuk formtopp just nu (eller iaf just då), men det krävs att han levererar lika mycket under en bra mycket längre period innan han kan jämföras med Kuyt eller Torres.
Dysterkvist det är inte kört än, bara nästan.
Dock tror jag som du men vägrar göra det egentligen