Fotboll

Grupper · 16990 inlägg · 42 ämnen

EM

Sv: EM
Greven: Hehe.. just jävlar, han spelar inte ens :) Ja, nån missar en avgörande straff för England i alla lägen :)

Sämre än Sold, ja han är sämre än Sold.

Jag tror faktiskt Italien tar det här nu!

Hoppas att Spanien vinner, vill inte se Italien vinna ..Usch!

ante08:

Spaniens sjukt disciplinerade mittfält mot Italiens kompakta försvar, säger 2 - 1 till Spanien. Torres avgör en stor final igen.

mattias - 74: Har du tippat nåt annat än Poolspelare/fd Poolspelare som avgörande målskytt någon match?

Anna Brolin vet inte vilka Arbeloa och Marchisio är. Pinsamt.

Riktigt skön ledning men Spanien får inte låta italienarna ha så mycket boll som man haft, en stor del av detta spanska lag är inte vana att ligga lågt och försvara. Till andra halvleken ska man bara ligga och spela runt bollen i laget och låta italienarna jaga.

Frella:

Ja det har jag men nu fick jag ju rätt. Undrar om dom som tycker Spanien spelar tråkig fotboll kollade på matchen idag. har det nånsin funnits ett bättre landslag, 3 raka mästerskap.

mattias - 74:Men sluta...matchen var ju över långt innan Torres satte 3:an.

mattias - 74: Brasilien kan väl utmana med ett par av sina VM-lag. Dock inte alltid som vinnarlag, men laget som vann VM 1970 i Mexico skulle nog kunna utmana.

Men jag liksom dig älskar verkligen det spanska sättet att spela fotboll. Jag förstår verklgien inte vad det buas åt, annat än att det lag man istället håller på inte får låna bollen.

Hahl Bundy:

Förvisso men han vinner skytteligan. Det hade jag iaf inte trott.

Dream Team:

Man buar för att man njuter av det, det är ett effektivt och bra spelsätt och fantastiskt och titta på. Barcelonas framgångar talar för sig själv.

mattias - 74: Hur svårt är det som fw i Spanien?
Lite utmaning i överlägsenhet....om jag får be.

Zlatan i Spanien......20 mål. Punkt.

« · 1506219