Har du koll på när någon av dessa lag spelade Final senast. WBA har jag för mig var i en final för inte så längesedan eller jag kanske är ute och cyklar.
Det är helt sjukt. Jag och tre cityfränder hade beställt flyg och matchbiljett till matchen mellan City och Chelsea. För två veckor sedan flyttades semifinalen i FA-cupen till just det datum som vi skulle åka över och se ovan nämnda match, en match som skulle spelas mellan vinnaren mellan Barnsley och Chelsea och något annat lag. Jag och minna vänner misströstade och sökte alternativ och insåg att det enda möjliga var att åtminstone sälja flygbiljetterna med förlust och sikta in oss på en annan resa då det var helt orimligt att hoppas på ännu en skräll från Barnsley.
Lyckligtvis har vi inte sålt biljetterna ännu. HELT JÄVLA OTROLIGT!
LL: ja jävlar, det gjorde de! Ta mig tusan, FA-cupen börjar åter göra skäl för sitt rykte om att vara de stora skrällarnas turnering. Då är det alltså bara Pompey och Middlesbrough kvar av Premier League-lagen!
mattias - 74: jag såg sista 20 minuterna, united pressade som f-n men så kontrade Pompey efter en hörna och fick en inte helt korrekt dömd straff. Det var förvisso kontakt mellan keepern och Baros men den sistnämnde föll lättare än lätt.
Hehe, såg det också. Själv tittade jag inte, såg några highlights dock. Utd's målvakt åkte på rött kort och en straff i baken, Rio Ferdinand agerade målvakt och släppte in. Såg även att United inte var särskilt skarpa i straffområdet, missade chanser.
I så fall är jag helt ute. Trodde att FA-cupen bytt namn, likt Premier League. Då var detta sista inlägg i denna tråd, nästa får komma i en pinfärsk Carling Cup tråd.
Hittade ingen tråd om denna turnering, tog mig friheten.
Lyckas inte få in matchen mellan Chelsea - Liverpool, finns någon som kan upplysa mig hur det ser ut? Det enda jag lyckas se är att två Poolspelare blivit varnade och att ställningen är 0-0.
Har du koll på när någon av dessa lag spelade Final senast. WBA har jag för mig var i en final för inte så längesedan eller jag kanske är ute och cyklar.