Senaste nyheten om Gerrards skada sägs att han blir borta upp till 3 veckor. Han missar alltså matchen mot Pompey på söndag och kanske bortamatchen mot Real är i riskzonen. Vi har ju alltid Lucas ? :)
"We have people like Torres and Gerrard that can guarantee a lot of goals, and then Kuyt, Babel and Ngog or the other players, I think they will score goals, too. So it is not a gamble."
När Väl Keane började göra mål så borde han fått fortsatt förtroende men istället så blev han förpassad till bänken.
mattias - 74: Ja, han verkar tro att han är större än klubben. Ett felsteg till och han kommer att jagas ut med tjära och fjädrar. INGEN är större än klubben, och i den stan agerar fansen.
Förstår inte hur han tänker när han endast har ( 1 ! ) anfallare i laget. Vad händer om torres skulle gå sönder igen? Skall vi spela med El Zhar eller Ngog på topp ??
renen: Rafa borde få en fet spark i arslet, han har mixtrat bort potenciella ligasegrar varje jävla år. Att kränga iväg Keane och stå där utan ersättare är rent korkat. Keane är en bra spelare, det är sangria-tunnans förbannade jobb att få ut det bästa av honom.
Dock har vi benayoun babel och Kuyt på höger men Lennon är bättre än Åtimstone Kuyt. Vet inte vad som hänt med den mannen? Hoppas han sänker Everton ikväll så är jag nöjd :)
mattias - 74: Det går inte att förlänga med den mannen, i mitt tycke så sjabblar han bort ligan. För att vinna Premier League så måste man ha en bänk som går in i vilket lags som helst första elva. Å vi skeppar iväg en av Englands hetaste...
2 filmningar ? Du menar 1 filmning som han helt rätt fick gult för och en satsning som borde gett gult precis som för Lampard. Sedan borde han haft ett gult för att han fullföljde en situation i början av matchen? MAO borde han haft 2 gula = 1 rött
Aurelio istället för Dossena är också ett måste annars dör jag !