Fotboll

Grupper · 16898 inlägg · 42 ämnen

Premier League

Sv: Premier League
Projta:

Aurelio istället för Dossena är också ett måste annars dör jag !

mattias - 74: 2 mål av torres och 1 av Hyppiä är mitt tips då .. elle sänker Crouch Pool

Projta:

Jag tror rafa spelar med alonso och Mascherano som defensiva mittfältare sedan Riera Kuyt och Benayoun som offensvia vapen. samt torres på topp!

Vi slog united utan gerrard så vi vinner imorgon. 1 - 3

mattias - 74: den där lucas .. spelar han från start mot pompey på lördag då åker tv´n av .

mattias - 74: Inte Rafa heller :)

renen:

tänker inte alls, det är lika bra så :)

mattias - 74: Tänk om Torres går sönder mot Portsmouth

renen:

Senaste nyheten om Gerrards skada sägs att han blir borta upp till 3 veckor. Han missar alltså matchen mot Pompey på söndag och kanske bortamatchen mot Real är i riskzonen. Vi har ju alltid Lucas ? :)

renen:

Konstigt uttalande av Benitez.

"We have people like Torres and Gerrard that can guarantee a lot of goals, and then Kuyt, Babel and Ngog or the other players, I think they will score goals, too. So it is not a gamble."

När Väl Keane började göra mål så borde han fått fortsatt förtroende men istället så blev han förpassad till bänken.

Kan man ta den där mannen på allvar längre ?

Projta: Finns nog ett helt gäng som är sämre, men att han är en säkerhetsrisk JA

mattias - 74: och där åkte Lucas ut ! det stora hånet för Premier leaue.. sämmre spelare får man leta efter

sylf: Kuyt kan ju spela striker.

sylf:

Han vet säkert vad han gör =)

mattias - 74: Ja, han verkar tro att han är större än klubben. Ett felsteg till och han kommer att jagas ut med tjära och fjädrar. INGEN är större än klubben, och i den stan agerar fansen.

sylf:

Tyckte man borde budat på Villa eller Owen som det var sagt från början. Karln är hjärndöd

sylf: Stängt..

renen: Undrar om det finns nåt i görningen....Typ Owen, eller är fönstret stängt?

mattias - 74: Varken Ngegg eller El Zhar skulle ta en plats i Gefle, dom är helt värdelösa!

mattias - 74: Han tänker nog inte alls, ja jag vet inte vem som ska spela på topp. Ian Rush kanske.

renen:

Förstår inte hur han tänker när han endast har ( 1 ! ) anfallare i laget. Vad händer om torres skulle gå sönder igen? Skall vi spela med El Zhar eller Ngog på topp ??

sylf: www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/england/article4323746.ab

Skitsnack, tror han att Keane kan göra mål från bänken/läktaren
Han måste väl inse att en ny spelare behöver en inkörningsperiod i ett nytt lag.

renen: Rafa borde få en fet spark i arslet, han har mixtrat bort potenciella ligasegrar varje jävla år. Att kränga iväg Keane och stå där utan ersättare är rent korkat. Keane är en bra spelare, det är sangria-tunnans förbannade jobb att få ut det bästa av honom.

renen:

Babel är nog tänkt till att vara anfallare så småningom. Han har talang och snabbhet.

mattias - 74: Benayoun ok men Babel och framförallt Kuyt njet.
En hel Lennon skulle jag inte tacka nej till.

renen:

Dock har vi benayoun babel och Kuyt på höger men Lennon är bättre än Åtimstone Kuyt. Vet inte vad som hänt med den mannen? Hoppas han sänker Everton ikväll så är jag nöjd :)

mattias - 74: Det går inte att förlänga med den mannen, i mitt tycke så sjabblar han bort ligan.
För att vinna Premier League så måste man ha en bänk som går in i vilket lags som helst första elva.
Å vi skeppar iväg en av Englands hetaste...

Sylf:

Nu bekräftar Rafa att vi tackade nej till spelare i byte mot Keane. Tror att vi får lida för detta beetende tyvärr.

Hahl Bundy: Längst ner dök det upp en liten brasklapp. " Affären väntas slutföras i dag." Du får nöja dig med 99% en stund till.

TT: Jag är 100% säker. Det var jag redan igår kväll.

Att Arsenal har en dålig web ansvarig kan ju inte jag rå för :)

T T: Jag sticker ut huvudet ändå. :)

Hahl Bundy: Nä, nä, nä, hold your horses. Du kan huvudregeln. Inget är klart innan officiella hemsidan bekräftar.

T T: Jag hade rätt! Na na nanananaaaaaaaaaaaa!

Bissett19:

2 filmningar ? Du menar 1 filmning som han helt rätt fick gult för och en satsning som borde gett gult precis som för Lampard. Sedan borde han haft ett gult för att han fullföljde en situation i början av matchen? MAO borde han haft 2 gula = 1 rött

renen: Man-United kommer inte börja tappa ;-) Dom tar hem detta :) !

Bissett19: Sa ju det, domarn såg inget.
Det där är historia så nu håller vi tummarna att Manch u börjar tappa poäng :)

mattias - 74:

Hur Gerrard kunde gå fri utan rött var ju också märkligt med denna fight,två filmningar och en kapning på mittplan...

T T: Innebär att bara inte domarna ser något så är det fritt fram till vad fan som helst.

Skrattretande i Boswingas fall.

T T:

Jo men det är ändå märkligt att han går fri tycker inte du?

mattias - 74: Du har ju svaret i artikeln.

T T:

Starkt och kunna be om ursäkt. Men frågan kvarstår hur Boswinga kunde gå fri ?

Projta:

Personligen tycker jag det låter lite för honom.

Men man vet ju inte vad han kostar i lön heller, han hade tydligen enorma lönekrav vad man kunde förstå av tidiga artiklar.

mattias - 74: Den summan kunde de satsa o få Henke Larsson för =)

T T:

enligt sporten på tv 4 i morse så skall arashvin skrivit på ett 3 åres kontrakt och kostat Arsenal 145 miljoner.

Arsjavin klar för Arsenal. Kan inte bli bättre. Bara Barca då!

Frisco: Ja ni klarar väl nytt kontrakt nu då, tacka Rafa..

mattias - 74: Är det en bojkott? Hoppas de inte lägger ner tidningen pga dig.

« · 1123963 · »