scim:
Japp. Skämt och sido, Liverpool får nånstans skylla sig själva då de slarvat bort en del segrar hemma på Anfield. Oavgjort mot Hull, West Ham, Fulham och Blackburn gör att de tappat 8 ( ! ) poäng hemma mot lag som de skall slå.
Projta: United är nöjda med oavgjort, men kommer gå för seger. Tyvärr saknas Ferdinand fortfarande pga sin vadskada. Johnny Evans är väl trolig ersättare för Rio.
Det är klart att psyket kan spöka för United, men jag tror ändå inte det. Det är en hel hög med rutinerade spelare och hemma på Old Trafford kommer nog United ta minst en pinne och därmed få fira seriesegern tillsammans med sina fans.
renen:
Ja dom spelar i nästan likadana tröjor som West Ham. Ikväll så får man väl gratulera United til ligatitlen. Bara rejäl underskattning kan stoppa united från att vinna.
renen:
:)
Kul med Burnley verkligen , lite nya lag skadar inte. Personligen minns jag när jag var liten och samlade på dom där albumen med klisterbilder från Engelska ligan då Swansea spelade i högsta serien. Lika så Notts County har jag för mig som nu härjar i en av de lägsta ligorna.
LL:
Det blir Burnley och Sheffield United som gör upp om en plats till PL. Burnley vann igår komfortabelt med 2 - 0 mot Reading på bortaplan. 2 snygga mål dessutom