mattias - 74: Ja, du trodde på poäng eftersom Cech inte spelade. En kona hade kunnat hålla nollan mot Pool idag. Det krävs nämligen att man spelar någon form av offensiv för att Cechs frånvaro skall spela någon som helst roll.
Lägg din frustration på sopan Benitez, han är den skyldige.
Poffa:
Klart man blir irriterad på att ens lag inte vinner och självklart borde jag lägga fokus på annat men tyvärr är det b.la drogbas filmningar som man retar sig på och då är det svårt att låta bli att inte ta opp det.
Jag är bitter för jag trodd epå poäng.
mattias - 74: Om du nu inte skyllde förlusten på Drogbas filmningar, varför var det det enda du fokuserade på? För att ta ut din frustration på någoting annat än det lag som egentligen borde varit din måltavla?
Liverpool förlorar, och spelar så otroligt dåligt, pga att Benitez ställer upp med ett lag med enbart en enda tanke i huvudet. Att spela 0-0.
Poffa:
Jag skyllde inte förlusten på att han slängde sig? Kan du läsa det nånstans? Jag skrev bara att han i varje match när Chelsea spelar slänger sig som om han blivit skjuten med en ak5a: .. Konstigt att domarna inte märker det. Mikels och Gerrards varingar köper jag men Drogba borde haft årmistone ett gult kort för alla jävla gånger han slänger sig.
Liverpool gör en blek insats och förlorar för att torres och Gerrard kommer bort helt i spelet.
Grattis Chelsea.
mattias - 74: Så fort Liverpool förlorar så skylls det på någon i motståndarlaget som slänger sig. Sluta fokusera på det och inse istället att ni var totalt jävla värdelösa på allt. Förutom sista 10 minuterna var ni knappt över halva plan med kontroll på bollen.
Men det är klart, hade inte Drogba slängt sig så hade ni ju vunnit.
renen:
Ja verkligen Lampard också. ganska väntad mtchbild med 2 lag som är försiktiga. 1" misstänkt" straffsituation för Liverpool men domaren sköter sig bra !
LL:
Jaja huvudnyheten i det här är ju Gazzas grava alkoholproblem och det är ju känt sedan ett tag att hans hälsa inte är den bästa utan att han behöver vård snarast. Jag är orolig för Paul :/
Snälla Gazza lägg in dig innan det är för sent, du är en av mina gamla idoler och ditt liv får inte ta slut på det här sättet.
sylf:
Skrik lite för mig på Anfield också imorgon är du snäll. Missar tyvärr matchen :/
LL:
Ok jag blev absolut inte förvånad över läsningen. Får se vad som händer nu när det kommer fram att det lägger till på det här viset och att det finns svart på vitt att United gynnas mer. Liverpool fick flest övertidsmål förra säsongen men det var under den ordinarie stopptiden och absolut ingen extratid utöver det det är också nånting man skall ha i beaktning att Liverpool får övertidsmål men på ett korrekt sätt skall understrykas.
Bissett19:
Hittills har det inte gett nåt resultat men jag fortsätter idag. Går det inte så går det inte men då har man gjort ett försök iaf.
scim:
Tycker mest han knuffar på honom, skulle bli förvånad om detta leder till vidare reprisallier.
Se länk.
sylf:
Jag skyller inte heller förlusten på drogbas filmningar men som du säger är det varje match det ser ut så här.