scim:
Samtidigt så förstår jag han. City väljer lite fel enligt mig. Hade ex Chelsea sparkat ut ex Lampard så kan jag garantera att framgången inte hade kommit så snabbt. Det är viktigt att du har dessa spelare även om dom kanske inte är på samma nivå som andra(nu påstår jag inte att Lampard inte är på samma nivå). Klubbkänsla och lojalitet är viktigt när det kommer så många legionärer...
scim:
Nu nånting helt annat.
Igår hade wennman sin krönika London Calling där man kunde läsa att Blackpools tränare satt världsrekord i att vara bra förlorare efter 6 - 0 förlusten på Emirates. . Han sa " Arsenal är klass , wenger är klass, arenan är klass, gräset är klass, vi fick en lektion i fotboll och det var en ära att få komma hit.
Wennman: " undrar om man får höra SIR Alex ferguson upprepa dom orden :)
Humor..
scim:
Jag skall nog åka på en resa själv senare under säsongen, gäller att tima in en fullträff också :)
vad tycker du om Citys behandling av Ireland och hans utspel mot klubben.
Dragan 2k:
Fy fan dragan. Att konvertera till United. Hellre tar jag livet av mig med en slö " mora " kniv
Poffa:
Jag givens kropsspråk talade sitt tydliga språk igår. Han lär inte få stå nånting så länge inte Hart skadar sig.
sylf: Ser oroväckande ut men samtidigt har man till skillnad mot Chelsea en mardrömsöppning i serien. Arsenal hemma 1- 1 och City borta 3 - 0. 2 resultat som på förhand var ganska troliga. City var bättre i precis allt igår. Skall vi gissa på att WBA får sota för det på söndag? Jag tror på en liknande säsong som den som var om inte det kommer in nånting bra innan sista Augusti.
sylf:
Bedrövligt, såg lite bättre ut i slutet av första när Gerrard får lite mer boll och med yta men allvarligt Lucas? dragit på sig 2 offensiva frisparkar, 4 felpass och bara värdelös sälj fanskapet. det är inte över än men det krävs rejäl uppryckning. Carragher får godkänt tillsamanse med Jovanovic. 1 - 1?
mattias - 74: "Liverpool är som en traktor."
Det är det jag alltid sagt, Glenn kan fotboll.
sylf:
30 kvar.. Har en bra känsla, nu skickar vi hem Scim till Sverige med en tung förlust :)
Rytter:
Tycker ändå den är ytterst tveksam. Kalla mig vad du vill men dt är absolut ingen solklar straff...
För att domaren ska blåsa straff krävs enligt regelboken att handsen bedöms som avsiktlig. Hur domaren kan få det till att Fulhamspelaren avsiktligt skulle försökt ta bollen med handen är en gåta. 9.30 kommer situationen.
Bissett19:
Aha ok. Enligt mig är det gränsfall eftersom bollen först tog på underkroppen och sedan studsade upp och träffa handen, är en bedömningsfråga; Oavsiktlig eller ej? fick höra från en kompis som dömer själv att det "inte" ska vara straff om den tar på kroppen först och sen handen.. men det låter skumt i mina öron.
Poffa:
Walton tvekade 5 - 6 sekunder innan han pekade på straffpunkten. Han var inte säker. Jag trodde inte heller han skulle blåsa.
sylf:
3 stycken 6 - 0 matcher på 2 spelade omgångar.. Skall vi gissa att Pool gör 6 mål på City imorgon :)
sylf:
Det verkar som om Roy skickar hem Aquilani till Italien ( Juventus ) på lån med köpoption. Märklig värvning från början nu kan tyckas..
scim:
Santa Cruz vill jag inte ha om vi fick honom gratis en gång. Då tar jag N gog och Toivonen före alla dar i veckan. Bridge är inte heller nånting jag vill se i Liverpool, enligt mig är han sämre än Insua.