Fotboll

Grupper · 16871 inlägg · 42 ämnen

Premier League

Sv: Premier League
Friman SR:

Du kan få bajs i brevlådan :)

Friman SR: Inte jinxa nu. ;)

mattias - 74: Coolt, kan man få den i blått och vitt åsså står det Queen's Park Rangers istället? Denna säsong går VI upp...;-)

Bissett19:

haha

mattias - 74:

Varför står det Liverpol?Ska det inte vara Liverpool?

Så måste jag bara få skryta över min tatuering som jag gjorde idag :)

Björn W: Det var verklingen positiv, hoppas vi kan få in ett "stort" namn på anfalls sidan nu också.

£56 miljoner i vinst för Arsenal-koncernen och hälften av skulderna bortamorterade under fjolåret. Det känns på något sätt ganska stabilt och som det finns ett växande utrymme att shoppa loss. Av egen kraft...

LL:

8000 pund i böter för Wenger och dessutom får han se kommande match från läktaren.

Poffa:

Nej det har du inte , jag är bara arg och besviken att man inte håller oavgjort. Typiskt att Berbatov skall göra sin bästa match idag .Nu börjar han så smått betala av dom där 400 miljonerna :)

Tröttsam match, udt vinner hemma enligt facit, jag har nog aldrig sett pool så bleka.
Udt spelar korp fotboll, men vinner över ett pool som man sällan skådat.

grattis manU.

tur jag inte håller på något av lagena.

Go gunners

Poffa: Jag såg aldrig matchen, hur rättvist var 2-2 i det läget? Enl. Mattias var United klart bäst i första, så att man sedemera går ifrån till 2-0 var nog ingen större överraskning. Att Liverpool sen inte orkar stå emot det hade jag redan berättat om så att ni vinner var således bara väntat. Congrats..

mattias - 74: Har jag skrivit det?

Poffa:

Gerrard gnällde väl inte idag?

sylf: Bla, bla, bla. Mycket gnäll från en supporter till ett lag som har en sådan som Gerrard.

Bissett19: Kan konstatera att Cristina fått en arvtagerska i oNani, snubben/kärringen/transan, har legat mer i gräset än han stått upprätt!

Nu blir det nog ingen tilläggstid...........

Bissett19: Dom har inte fått sin obligatoriska OT straff ännu, sen har vi även Fergietime att tänka på, han lägger till så mycket rödnäsan önskar. Dom vinner!

sylf:

Verkligen.
Fletcher får ta del av Fergusons hårtork efter matchen,när han bestämmer sej att sära på muren vid Gerrards frispark,

Blir en intressant sista kvart.

Bissett19: Roy letar i trollerilådan, har inte gett upp än!

Bissett19: Berbatov är en spelare jag inte gillar särskilt mycket, men jag anser att han är enormt underskattad. Hans uppgift är inte att vara målskytt i första hand utan att vara en targetspelare som ger medspelarna tid och utrymme.

Och precis när jag skriver det så cykelsparkar han in 2-0...

mattias - 74:

Den offensiva uppställningen spelar rätt defensivt,och "oduglingen" gör 1-0 för UTD väldigt rättvist.

Nu får Roy trolla med knäna i paus om ditt Liverpool ska ha med sej nån pinne hem

sylf:

Det är inte Brynäs som spelar nu om du trodde det :)

Dream Team: Samma här, vill gärna ha fel men tror ändå vi spelar i en lägre division just nu!

mattias - 74: Ja, jag vill självklart också tro att jag har fel, men samtidigt som jag är optimist är jag även realist. Och jag tror inte man räcker till riktigt. Men jag har som sagt mer än gärna fel! =)

Dream Team: Jag tror Torres kan snubbla in en, 3-1.

mattias - 74:

Många vattenbärare;)

3-1 Utd.

Dream Team:

Startelvan: Reina, Johnson, Carragher, Skrtel, Konchesky, Poulsen, Meireles, Maxi, Cole, Gerrard, Torres.

Offensiv uppställning..

Dream Team:

Tror du har fel

mattias - 74: Det tror tyvärr inte jag. Det lär nog bli en rätt klar hemmaseger. Gissningsvis 3-0?

renen:

har en positiv känsla inför " hatmötet " tror på poäng.

mattias - 74: Helt rätt! The pressure´s totally on them!!!

LL:

Sant men jag tror ändå inte att dom släpper ifrån sig serieledningen nånting nu under hela säsongen..

mattias - 74: segerryck för Chelsea? De har mött WBA, Wigan, Stoke och West Ham så här långt. De lagen ligger just nu på 16:e, 17:e, 19:e och 20:e plats i tabellen. Vi kanske ska vänta tills de har mött lite bättre lag med att bedöma dem.

mattias - 74: Yes! vad är CL egentligen? Ingenting :) mot en Euroleague-plats.

renen:

Ja det är inte bra hittills men jag tror på topp 4 men en realistisk målsättning just nu är nog 6 - 8 .. Vi chockar och tar en europaplats:)

Bissett19: Verkar som att man får inse att vi inte är bättre än typ 7-8 nuförtiden, fantasilöst var namnet.

mattias - 74:

Tacka Reina för räddad pinne,räddningar i världsklass i första halvlek.

mattias - 74: Ja, nu behövs bara 7-8 nya spelare till.........

sylf:

Skönt och se att Liverpool äntligen hittat en stabil vänsterback i Konchesky.

mattias - 74: Med din tipshistorik ser jag helst att du inte vågar det.   ;)

T T:

Vågar man påstå att Chelsea redan gjorde seger rycket.. har svårt att se att dom skall förlora mer än ett par matcher i PL..

Redigerad kommentar

Bissett19:

Kaffe? Yeah right :)

Men waow vilken avslutning på matchen,två Evertonmål på stopptid...

Bara ladda om kaffebryggaren för nästa match;)

Bissett19: Japp, de vände på steken och fick med sig en pinne, det är bara att gratulera.    :)

mattias - 74:

Utd har vänt på steken,och han du kallade oduglig gjorde just 3-1 för Man U;)

Berka:

Så gör Pienaar 1 - 0 på goddison.

Berka: Den enda spelaren som värvades på Robinhos plats under hans tid (fram tills nu) var Craig Bellamy, och det var för att Petrov drogs med skador och Robinho var det enda alternativet. Craig fick chansen och tog den, och då började Robinho sura och flirta med en massa andra klubbar fram tills dess han lyckades gnälla bort sig på ett säsongslångt lån till Santos.

En Robinho i medgång är en fantastisk spelare, men så fort det går emot så beter han som ett litet barn.

scim: Jag tror helt enkelt inte att han levererade som det var tänkt då han togs från real, han var en dyr spelare och en av dom första "stora" som köptes till klubben efter ägarbytet.
Då hans inställning kanske inte var den bästa samt att sussén uteblev så hamnade han i frysboxen å kom aldrig därifrån.
Man hade så stora förväntningar på laget efter den nya ägarens utspel om att city skulle bli et topplag i världen och att det fanns otroliga summor pengar att lägga på spelare, så när de sk. toppspelarna inte tog city till några toppresultat så lessnade väl tränare och styrelse å skaffade nya spelare ist.

Jag hoppas att robinho lyckas bättre i milan, men man ska väl vänta med att hoppa högt

Berka: Jag följer City så jag har väl hyffsad koll till varför han inte lyckades. Har du några fler förklaringar en den jag gav nedan får du gärna upplysa mig. Sedan håller jag med om att han gjorde ett bra VM, men det brukar Miroslav Klose göra regelbundet.

« · 1281444 · »