Fotboll

Grupper · 16855 inlägg · 42 ämnen

Premier League

Sv: Premier League
Kattgubben: Gick väl sådär va? :) undra hur sir blånäsa agerade i omklädningsrummet?

Gick det bra för United idag eller? ;)

Vilken utskåpning!

Dream Team:

Liverpool gör allt rätt utom mål... SUCK

För er som inte sett Larssons fantastiska frispark så kommer den här

www.youtube.com/watch?v=zxr0DZ_jdGA

Dream Team:

Viktig förlängning för United inför framtiden.

mattias - 74: Fortsatt jobbigt för Arsenal. Både förlust idag och en långtidsskada på Sagna.

sylf:

vet inte om jag håller med dig. Carroll är minst lika tjurskallig när det går emot. En tevez i form är en tillgång för vilket lag som helst.

mattias - 74: Definitivt nej!

mattias - 74: Nej.

mattias - 74: 3 pinnar och fläckvis bra spel. Som helhet inte mycket att skriva hem om....

renen:

Bra första av Liverpool. Sylf är nöjd som är på plats ;)

Torres gör en idiottackling. Lär bli 2 - 3 matcher för den där.

mattias - 74: Haha ja de hade faktiskt jag å ;)

mattias - 74: Inte underligt att man börjar tappa intresset.

Berka:

Hade han varit tränare för Arsenal hade jag köpt resonemanget ;)

Berka: continues...

sylf:

United ser även så där jävla äckligt stabila ut i år igen. Man blir faktiskt lite imponerad hur dom kan vara så jävla stabila år efter år. Skulle vilja påstå att Young är PL bästa värvning med undantag för kanske Aguero ;)

sylf:

Coates tror jag kan bli en tillgång. Ge han några matcher så jävlar ..

mattias - 74: Ja fönstret är väl stängt så det blir till och vänta tills januari,va?

mattias - 74: Skrtel är odulglig som MB, som HB en katastrof! Sen kan man ju ifrågasätta Kennys genidrag att spela honom där, mot Bale??!!

sylf:

* asg *

Brighton såklart. Nej men allvarligt man har inga backar. Johnson skadad Flanagan är värdelös och Agger är skadad oftare än foppa har ont i foten. In med minst 1- 2 försvarare som orkar springa och inte ligger efter. Vad fan har hänt med Skrtel? Han var ju gudabenådad första säsongen

mattias - 74: Skräll? Tror du på Liverpool?

T T:

Bedrövlig insats igår, kanske den sämsta av Liverpool under 2000 talet och det säger inte lite.. Måste också tillägga att röda korten är solklara, Adam borde gå till Liverpool. Vilken idiot.

varning för cupskräll på ons...

renen: Ja, när ingen ens orkar häckla Torres då är det kris.

mattias - 74: Lugna gatan i fotbollsboken! Ja vad ska man skriva i misären?

Wayne Gresky:

IQ Fiskmås. Ja Ecclestone alltså ;)

mattias - 74: Inget ovanligt i arsenal..

Berka:

Tunga avbräck.

Haha men alltså ska man skratta eller gråta, är dom gjorda av socker?

www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/championsleague/article13612055.ab

Dream Team:

QPR - Newcastle

Berka:

Joey Barton mot sin gamla klubb nu, skall vi gissa att han får ett rött kort ;)

sylf: Haha kung

Ballotelli är fan kung, sitter på bänken nu.......tog med en ipad!!!!

Respekt.

mattias - 74: "Bendtner hamnade i Sunderland till slut, där lär han ju iaf göra ett och annat mål. Maken till målsumpare har jag aldrig skådat i PL."

Då har du inte sett mycket. Bendtner har vissa matcher där han inte kan träffa en hink inifrån, men han har också en viktig egenskap som många missar - nästan alla hans mål är betydelsefulla mål i så mening att de görs i lägen när målen antingen innebär kvittering eller ledning för hans lag. Han må vara en stolle med ett ego större än Mount Everest, men det gör också att han aldrig nervar ihop och han har följaktligen också räddat en hel del pinnar åt Arsenal med mål på övertid. Och med tanke på att han nästan alltid har spelats på fel position i Arsenal så är hans målfacit genom åren inte alls särskilt dåligt (9/15/12/9 de fyra säsongerna i Arsenal, samtliga matcher inräknade och då är väldigt få av dem matcherna spelade som central anfallare och en stor andel - förmodligen över 50% - av dem som inhoppare). Jag hade mycket hellre behållit Bendtner än Chamakh om jag hade tvingats välja. Får han spela på rätt position i Sunderland och serveras lite hyfsade inlägg så kan han mycket väl göra 20+ baljor över hela säsongen.

mattias - 74: sjukstugan arsenal

Skjut fystränaren ;)

Poffa:

Tack, trist för Arsenal och Wilshere.

Ja jag fick inte in länken, när jag skulle skicka så kom jag tillbaks till gästboken utan att inlägget publicerats. Har aldrig varit med om nånting liknande.

mattias - 74: Lägger in detta åt dig, då du verkar ha något konstigt som gör det omöjligt.

www.goal.com/en/news/9/england/2011/09/04/2650348/arsenals-jack-wilshere-confirms-he-will-miss-a-further-two

Berka:

Bendtner hamnade i Sunderland till slut, där lär han ju iaf göra ett och annat mål. Maken till målsumpare har jag aldrig skådat i PL.

mattias - 74: En hel arteta är en av ligans bästa mittfältare... fast de är ju dedär med att vara hel oxå ;)

Portello:

Klart jag är orolig som det är nu men som du säger hade det blivit riktigt mycket bättre med honom i laget, frågan är dock om dom verkligen behöver honom som deras lag är nu. Arsenal hade ju definitivt behövt en spelare av Wesleys kaliber.

mattias - 74: Kan du og vara ändå. Redan nu är de imponerande. Men det är klart, med Wesley hade de nog blivit ännu bättre...

renen:

Arteta till Arsenal samt Santos och Mertesacker.

Bellamy till Liverpool

Bentdner till Sunderland och Meireles till Chelsea, inga så där jätteheta övergångar igår.

Skönt att Snejder inte valde United då hade jag blivit orolig på riktigt

renen:

Nej samma här. Ser hellre Rodalega som snackas om också.

mattias - 74: Bellamy vet jag inte att jag är så förtjust i som Pool-spelare igen.

Wayne Gresky:

Shaun Wright Phillips skall vara klar för QPR. City verkar göra sig av med fler spelare nu, Bellamy är klar för Liverpool också :/

mattias - 74: Han spelade ju inte särskilt många matcher i Italien och den libyska ligan är det nog inte många som följer.

mattias - 74: hahaha nä men inte ens city kan vara så dumma eller.....?! ;)

« · 1417555 · »