Fotboll

Grupper · 17590 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1267916

Sv: Diverse

Precis sånt här har jag upplevt live i Barcelona i en P16-cup.
En semifinal mellan ett kravall-Italiensk lag och svenska Oddevold. Svenskarna var på god väg att vinna då det ballade ur.

Det var bl.a karatesparkar från publiken i huvudhöjd på svenska spelare.

Vad som hände från arrangörshåll var - absolut ingenting.

Finalen spelades se'n mellan cupens två svenska lag, varav det andra var mitt. Oddevold vann också den matchen, men i en mycket mer fridfull atmosfär.


Svarskommentarer

Sv: Diverse
och sen har visst Gnaget supportrarna varit i farten igen.

Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74:

Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna