Precis sånt här har jag upplevt live i Barcelona i en P16-cup. En semifinal mellan ett kravall-Italiensk lag och svenska Oddevold. Svenskarna var på god väg att vinna då det ballade ur.
Det var bl.a karatesparkar från publiken i huvudhöjd på svenska spelare.
Vad som hände från arrangörshåll var - absolut ingenting.
Finalen spelades se'n mellan cupens två svenska lag, varav det andra var mitt. Oddevold vann också den matchen, men i en mycket mer fridfull atmosfär.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Precis sånt här har jag upplevt live i Barcelona i en P16-cup.
En semifinal mellan ett kravall-Italiensk lag och svenska Oddevold. Svenskarna var på god väg att vinna då det ballade ur.
Det var bl.a karatesparkar från publiken i huvudhöjd på svenska spelare.
Vad som hände från arrangörshåll var - absolut ingenting.
Finalen spelades se'n mellan cupens två svenska lag, varav det andra var mitt. Oddevold vann också den matchen, men i en mycket mer fridfull atmosfär.