Zlatan verkar i princip klar för Milan. Skall vi tro att detta är början på slutet av karriären eller vad tror ni andra. Han lär ju inte åstadkomma det han gjorde i Inter på långa vägar. Vad tror ni italienkännare här inne?
mattias - 74: Jag tror nog att Zlatan kommer gör bra ifrån sig i Italien men jag garderar mig med att säga att han komma att göra dåligt ifrån sig. Skulle tro på att det är en 50-50 chans att han gör bra ifrån sig.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Zlatan verkar i princip klar för Milan. Skall vi tro att detta är början på slutet av karriären eller vad tror ni andra. Han lär ju inte åstadkomma det han gjorde i Inter på långa vägar. Vad tror ni italienkännare här inne?
Redigerad kommentar