mattias - 74: Jag tror nog att Zlatan kommer gör bra ifrån sig i Italien men jag garderar mig med att säga att han komma att göra dåligt ifrån sig. Skulle tro på att det är en 50-50 chans att han gör bra ifrån sig.
Zlatan kommer nog lyfta laget en del tror jag men samtidigt är väl inte Milan ens rankad som topp 3 längre i Serie A. Rätta mig gärna om jag har fel men visst räknas Juve Inter och Roma som bättre än Milan i dagsläget.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer