Zlatan kommer nog lyfta laget en del tror jag men samtidigt är väl inte Milan ens rankad som topp 3 längre i Serie A. Rätta mig gärna om jag har fel men visst räknas Juve Inter och Roma som bättre än Milan i dagsläget.
Juve slutade ju på sjunde plats i ligan förra säsongen,Milan trea bakom Roma och Inter. Juve lirar i den "högintressanta" Europa Leauge,medans Milan lirar CL!
mattias - 74: Milan är något av en elefantkyrkogård. Det finns gott om bra namn, men de flesta är på nedgång. Jag tror dock inte att de är chanslösa i jakten på ligasegern. Konkurrensen känns inte lika mördande som i England t ex och Inter kan nog vara lite mätta.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
:-)
Zlatan kommer nog lyfta laget en del tror jag men samtidigt är väl inte Milan ens rankad som topp 3 längre i Serie A. Rätta mig gärna om jag har fel men visst räknas Juve Inter och Roma som bättre än Milan i dagsläget.