Fotboll

Grupper · 17543 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1280293

Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: ja självklart, personligen bryr jag mig knappt om fa-cupen, dock är den ju bra för att lufta/testa unga förmågor och ge bänknötare chansen att visa vad dom kan, men underhållningsvärdet är långt ifrån en pl-match.

Svarskommentarer

Sv: FA-cupen/Ligacupen
Berka:

Jag skulle vilja påstå att ungdomsakademierna i ex Arsenal Chelsea och United är bättre än de på papperet sämre PL lagen. Det är otroligt mycket talang i vissa spelare.

Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby: Messi hade nog fått straff där.
Sidan sköts av: Forumledarna