Fotboll

Grupper · 17543 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1280294

Sv: FA-cupen/Ligacupen
Berka:

Jag skulle vilja påstå att ungdomsakademierna i ex Arsenal Chelsea och United är bättre än de på papperet sämre PL lagen. Det är otroligt mycket talang i vissa spelare.

Svarskommentarer

Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Jo, men det håller jag med om men It takes two to tango , eller vad man säger.

En fa-cupseger är väl i mnina ögon inte ens en 4 del så stor som en Pl seger

Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby: Messi hade nog fått straff där.
Sidan sköts av: Forumledarna