Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2747043

Sv: Uppåt i systemet
puffe: Verkeligen. Jugoslavien i den generationen måste nog betraktas som av de allra mest talangfulla och namnstarka landslag som funnits, utan att för den skull lyckas vinna något: Stojković, Mijatović, Prosinečki, Milošević, Mihajlović, Savićević, och listan fortsätter.

Svarskommentarer

Sv: Uppåt i systemet
Rip Kirby: Såg semifinalen mellan Danmark och Holland på plats. Stod av någon anledning(fast hela Göteborg var invaderat av danska, men framför allt holländare) bland en massa holländare och det blev oerhört tyst när danskjävlarna vann. Men Holland -92 var också namnkunnigt. Imponerad över dina korrekta krumelurer på juggarnas namn , skulle aldrig hitta dom på mitt tangentbord

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna