Fotboll

Grupper · 17514 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2899803

Sv: Vmkval
mattias - 74: En fråga varför spelar inte Isak? Är i Grekland kan ej följa matchen. Ser istället Grekland- Danmark nu 0-2 danskarna spelar mycket bra!

Svarskommentarer

Sv: Vmkval
Saik-Småland:
Ligger man under med 2-0 mot ett blåbär och ändå inte skapar någonting samtidigt som man har Isak på bänken så är det håll huvudet att inte spela det bästa laget.

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna