« Föregående · 1277104 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Serie A
Dragan 2k: Av de två matcher jag sett av Serie A (Milan - Lecce & Cesena - Milan) är jag positivt överraskad över den fotboll som presterats. Såg även litegrann av Cagliari - Roma, där Cagliari spelade förvånansvärt offensiv fotboll, och även där gillade jag vad jag såg. Man kanske ska ge Serie A en chans igen?
Sv: Premier League
T T:
Vågar man påstå att Chelsea redan gjorde seger rycket.. har svårt att se att dom skall förlora mer än ett par matcher i PL..
Vågar man påstå att Chelsea redan gjorde seger rycket.. har svårt att se att dom skall förlora mer än ett par matcher i PL..
Redigerad kommentar
Sv: Premier League
Men waow vilken avslutning på matchen,två Evertonmål på stopptid...
Bara ladda om kaffebryggaren för nästa match;)
Bara ladda om kaffebryggaren för nästa match;)
Sv: Premier League
Bissett19: Japp, de vände på steken och fick med sig en pinne, det är bara att gratulera. :)
Sv: Premier League
mattias - 74:
Utd har vänt på steken,och han du kallade oduglig gjorde just 3-1 för Man U;)
Utd har vänt på steken,och han du kallade oduglig gjorde just 3-1 för Man U;)
Sv: EM-kval
mattias - 74: gary sundgren?! hahah.
Jo mellberg är en sopa, stel,otecknisk,taskig tajming i glidtacklingarna och har aldrig varit speciellt duktig på att läsa spelet, dessutom har han aldrig någonsin i hela sin karriär passat bollen med ett tillslag, enda anledningen till att han varit given är att vi inte haft någon som har varit bättre.
Mellberg har sina styrkor i att rensa långbollar och spelet på huvudet
Jo mellberg är en sopa, stel,otecknisk,taskig tajming i glidtacklingarna och har aldrig varit speciellt duktig på att läsa spelet, dessutom har han aldrig någonsin i hela sin karriär passat bollen med ett tillslag, enda anledningen till att han varit given är att vi inte haft någon som har varit bättre.
Mellberg har sina styrkor i att rensa långbollar och spelet på huvudet
Sv: EM-kval
mattias - 74: Tänk vad roligt om san marino kunde göra en typ 3 mål på sverige, att sverige vinner förstår nog alla, men det skulle vara roligt om det kunde bli lite match iaf.
Sen kan man ju inte låtabli att tycka lite synd om lirarna i san marino, då deras största fotbollsbedrift var när dom tog ledningen mot england borta för en herrans massa år sedan i 2:a spelminuten, matchen förlorade man sen med 7-1
Sen kan man ju inte låtabli att tycka lite synd om lirarna i san marino, då deras största fotbollsbedrift var när dom tog ledningen mot england borta för en herrans massa år sedan i 2:a spelminuten, matchen förlorade man sen med 7-1
Sv: EM-kval
T T:
Precis, dock är dom fotbollsnördar i den här stadsdelen och vill se matchen nu och det kommer säkert ordna sig på ett eller annat sätt annars får man väl göra nånting annat. Mig går det ingen nöd på. Som WG skrev så är det Sverige SAN Marino, den känns ju inte så där jätterolig på förhand 7 - 0 ?
Precis, dock är dom fotbollsnördar i den här stadsdelen och vill se matchen nu och det kommer säkert ordna sig på ett eller annat sätt annars får man väl göra nånting annat. Mig går det ingen nöd på. Som WG skrev så är det Sverige SAN Marino, den känns ju inte så där jätterolig på förhand 7 - 0 ?
Sv: EM-kval
Björn W: Om inget annat fungerar testa: http://www.atdhe.net/index.html
Då får man kanske matchen i en liten ruta i alla fall.
Även denan länk kan fungera: www.channelsurfing.net/
Då får man kanske matchen i en liten ruta i alla fall.
Även denan länk kan fungera: www.channelsurfing.net/
Redigerad kommentar
« Föregående · 1277104 · Nästa »
Skönt att se dessutom en match i Serie A där det inte var pass pass pass fripark. Sedan att Milan var en rejäl besvikelse får man ta. Tar väl tid att spela ihop så många stjärnor även om jag tycker att det stora problemet i matchen var undermåligt mittfältsspel från Milans sida.