« Föregående · 1011769 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
_Sandin_: Vilken idiot som kastar in en glasflska. Detta kan nog tyvärr hjälpa fbk med avbrottet. Bra att hela sverige fick se puckot som gjorde det.
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Metal Guru: du jag talar sanning ja blev avstängd för att jag sa att FBK spelade fult
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
lu93rowa:
Vad sarú saru´?
Vad sarú saru´?
| 49.23 | 5 - 4 EQ | FHC | 21. JOHANSSON, Mikael | |
| 48.45 | 4 - 4 EQ | FHC | 12. FABRICIUS, Karl | |
| (26. SÖDERHOLM, Toni | ||||
| 7. NIEMI, Antti-jussi) | ||||
| 44.37 | 3 - 4 PP2 | FHC | 10. PETTERSSON, Fredrik | |
| (20. MÄNTYLÄ, Tuukka | ||||
| 16. NORDQUIST, Jonas) | ||||
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
dom suger riktigt mycket dom kan lika gärna sticka till div 19999999999999
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
det är som jag säger dom förtjänar inet att gå vidare kvalserien hade dom kunnat vunnit men inte det här
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Vi ska på picknick i Frölundaborg
flaskor och paraplyer i en korg...
;)
flaskor och paraplyer i en korg...
;)
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Svanru: Rosa skär sig mot rött. Däremot har jag ett orange som jag kan offra ; )
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Fysisk hockey: Finns inget att vara nervös för däremot den 7:e matchen blir en riktig nagelbitare.
När FBK tar ledningen med 1-0 tror jag att Linnea hoppar in och drämmer ett rosa paraply i huvudet på JJ varpå hela laget lämnar isen i protest och VF tilldöms segern. Om jag minns rätt är 5-0 WO resultatet vilket är det jag tippar.
När FBK tar ledningen med 1-0 tror jag att Linnea hoppar in och drämmer ett rosa paraply i huvudet på JJ varpå hela laget lämnar isen i protest och VF tilldöms segern. Om jag minns rätt är 5-0 WO resultatet vilket är det jag tippar.
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Fysisk hockey:
Det bör ju räcka att tippa en gång för varje match?
Tur du tog samma resultat båda gångerna i alla fall ;-)
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Klinth:
Och jag tippar det motsatta: 2 - 4.
Fysisk hockey Igår kl. 09:04
Det bör ju räcka att tippa en gång för varje match?
Tur du tog samma resultat båda gångerna i alla fall ;-)
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Klinth:
Och jag tippar det motsatta: 2 - 4.
Fysisk hockey Igår kl. 09:04
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Det gick ju bra sist med tippandet, så jag drämmer till med 2 - 4. Sista målet görs i tom kasse av ett inflygande paraply inkastat av FREDDANVF. :-)
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Klinth: 8 - 1 idag, 1 - 3 på lördag, sen vinner Vi gärna finalen mot Er, efter ni mördat Hiv71 och vi styckat Clubbenäcklen. Jag ser gärna att vi vinner finalen med låt säga 4 - 0 eller nått......;-)
Heja Frölunda....
FORZA TIK............alltid, alltid..........
Heja Frölunda....
FORZA TIK............alltid, alltid..........
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Efter vinsten i borgen imorgon så får Frölunda köra en hel träning med fallteknik.
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
rackham: Och jag som trodde att Weiron i ottan var självskriven...?
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Klinth:
Ja, tänk det brukar "Sonya Hedenbratt" säga också...
Kanske lite då... ;-)
Ja, tänk det brukar "Sonya Hedenbratt" säga också...
Kanske lite då... ;-)
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Klinth:
Endast för att jag är så blyg och försynt, Klinth, endast för att jag är så blyg och försynt...
För övrigt håller jag på att leta efter en vespa att ta med på matchen på torsdag i klassisk italiensk anda.
En vespa nedkastad från ståplats borde få domaren att lära sig hur det skall blåsas. ;-)
Endast för att jag är så blyg och försynt, Klinth, endast för att jag är så blyg och försynt...
För övrigt håller jag på att leta efter en vespa att ta med på matchen på torsdag i klassisk italiensk anda.
En vespa nedkastad från ståplats borde få domaren att lära sig hur det skall blåsas. ;-)
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
mok: Niklas gjorde en bentackling som han inte åkte ut för, så det missades åt båda hållen.
Och kanske kunde FBK drabbats av en eller två utvisningar till, men det spelar ingen roll. Dålig insats och den skyller man inte bort på domaren...
Och kanske kunde FBK drabbats av en eller två utvisningar till, men det spelar ingen roll. Dålig insats och den skyller man inte bort på domaren...
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Fysisk hockey:
Ja, jag vet inte... Sten-Åke Cederhök, Sonya Hedenbratt, Sven Wollter, Tomas von Brömssen och Weiron Holmberg...? = )
Ja, jag vet inte... Sten-Åke Cederhök, Sonya Hedenbratt, Sven Wollter, Tomas von Brömssen och Weiron Holmberg...? = )
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
mok:
Varken smärtfritt på eller utanför planen för närvarande...
0-1-3...
Men skäms Ni inte!
Tänk på Era familjer!
Hur skall Ni våga gå ut på stan?
Undrar om Roger kör med Jurzinovs beprövade taktik inför matchen i morgon också... = )
Ankan Jurzinov
Varken smärtfritt på eller utanför planen för närvarande...
0-1-3...
Men skäms Ni inte!
Tänk på Era familjer!
Hur skall Ni våga gå ut på stan?
Undrar om Roger kör med Jurzinovs beprövade taktik inför matchen i morgon också... = )
Ankan Jurzinov
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Alisandali: har justerat nu. 4 av 5 matcher har prickats nu iaf. ganska gott facit.
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
mattias - 74: 4-1. Förhoppningsvis.. Är så nervös redan så att jag nästan kräks. Det är bäst för dem att de vinner imorgon, dessa förluster och taffliga spel börjar gå hårt åt mitt porslin.
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
4-3
Och sen tycker jag att det behövs en ändring i resultatet här ovanför , ska vara 0 1 3 nu ;0)
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Klinth: VIsst togs det en del korkade utvisningar igår speciellt av Acke och NIemi inget mer om det. Men hur kunde ANdersson missa den klockrena hakningen på Fabricius mot slutet? Eller jag tror det var Mäntylä som delade ut en knätackling och FBKaren föll som en primadonna, Borde åkte ut för diving så det skrek om det.
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Fysisk hockey:
Okey, då är det honom vi ska träffa med paraplyt imorrn då;)
Okey, då är det honom vi ska träffa med paraplyt imorrn då;)
Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Danne_l:
Detta har varit även FBK:s problem i vinter, fast tvärtom. Lite starkare borta, men fega och rädda hemma. Men med en rödhårig Jönsson som är i form så verkar det som de vågar kliva fram även hemma.
Detta har varit även FBK:s problem i vinter, fast tvärtom. Lite starkare borta, men fega och rädda hemma. Men med en rödhårig Jönsson som är i form så verkar det som de vågar kliva fram även hemma.
« Föregående · 1011769 · Nästa »