« Föregående · 937193 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: SSK - VF
mattias - 74: Ser inget direkt oro till panik ännu ingen idee att överregare det löser liksom inget. Visst 4a förluster e ingen höjdare... 3 av dom är på bortaplan och en hemma. 2-3 mora var segt, 7-2 borta mot SSK kanske var lite stora siffror men likväl en usel insats. MoDo borta tycker jag inte Frölunda gör några större fel i, en bra bortamatch men det räckte inte.
Sv: SSK - VF
Boråsindian: Ser inte riktigt var Larsen skulle kunna ändra i laget som gör att det helt plötsligt skulle gå så mycke bättre. Hoppas mer på att Andersson o Kariya kommer tebax o skapar den stabiliteten och konkurensen vi behöver i kedjorna samt att backarna tar sej i kragen. Frölunda kan prestera det har vi sett i år sen att det går lite knaggligt är en annan sak. Ännu så länge är vi torskat 4 matcher på raken och ingen idee att sparka alla ännu, vi kan väll vänta en liten stund?
Sv: Frölunda - Mora
mok: Jag är mest förvånad att inte Plüss sparka eller kasta in pucken för då hade det garanterat blivit mål :-)
Sv: Frölunda - Mora
Stigsson:
Ja det har du nog bannemig rätt i, puckuslingen orkar förmodligen inte upp.
Ja det har du nog bannemig rätt i, puckuslingen orkar förmodligen inte upp.
Sv: Frölunda - Mora
65selander:
Med all rätt. Men varför i hela friden sprättar han inte bara upp den i taket?
Med all rätt. Men varför i hela friden sprättar han inte bara upp den i taket?
Sv: Frölunda - Mora
Metal Guru: Ja det var ju precis det jag sade o va rädd för :) Ja vi bjuder Mora på det helt enkelt. Vi Frölundaiter är så generösa minns bara förra säsongen o tänk vad vi bjöd då :)
Sv: Frölunda - Mora
65selander: Visserligen tog den på en skridsko på en Moraspelare men visst kommer den att förfölja honom specielt nör det är ett så avgörande läge :)
Sv: Frölunda - Mora
70 Rodrigues: Tycker att jag känner igen det att få stryk med 2-3 av bottenlaget men minnet är kort
Sv: Frölunda - Mora
70 Rodrigues:
Konståkning tror jag... Disney on ice skulle väl vara i Scandinavium snart!
Nä allvarligt så gör vi några misstag i 2a perioden som bädder för denna förlust. Tycker vi spelade upp oss i sista men det ville sig inte vägen idag... Heller.
Som tur är så är det inte många 3 poängare som delas ut idag...
Konståkning tror jag... Disney on ice skulle väl vara i Scandinavium snart!
Nä allvarligt så gör vi några misstag i 2a perioden som bädder för denna förlust. Tycker vi spelade upp oss i sista men det ville sig inte vägen idag... Heller.
Som tur är så är det inte många 3 poängare som delas ut idag...
Sv: Frölunda - Mora
70 Rodrigues:
Man kände segerns sötma innan match,
vilket brukar vara ett RIKTIGT dåligt omen.
Man kände segerns sötma innan match,
vilket brukar vara ett RIKTIGT dåligt omen.
Sv: Frölunda - Mora
Fyfn va jävla less jag blir... Nu får dom fn se till att röra på arslena å spela riktig hockey nästa match...
« Föregående · 937193 · Nästa »