« Föregående · 986279 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: VF -DIF
Angående omröstningen till höger (Vilken lagkapten...) så anser jag att de som INTE röstar på Broström är förpubertala snorvalpar.
Länkar:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/legendarerna/article440319.ab?teaser=true
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/legendarerna/article440319.ab?teaser=true
« Föregående · 986279 · Nästa »
Jag hoppas verkligen att tredje perioden blir bättre, för hittills har det varit, tja, trist.....