« Föregående · 989117 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Frölunda - Timrå
Alisandali: Den finns som referenslitteratur i KOnceptets bibliotek och utlånas onsdag, ojämn vecka mellan klockan 06:45 och 07:00. Välkommen.
Sv: Frölunda - Timrå
Linnea:
Aj , fan . Har nog missat att läsa hela regelboken , och vart hittar man ett ex av den ??
Aj , fan . Har nog missat att läsa hela regelboken , och vart hittar man ett ex av den ??
Sv: Frölunda - Timrå
Alisandali: Om du hade läst stadgarna ordentligt hade du sett att under Kap.2, § 14, står det klart och tydligt att icke inkasserade poäng alltid preskriberas 21.39. Vilken dag, beror på vilken humör Konceptet är på.
Sv: Frölunda - Timrå
Alisandali: Haha. För den omgångens tips. En minut innan ditt inlägg. Jag skojar givetvis. Klart ni ska ha poäng.
Sv: Frölunda - Timrå
Alisandali: Jag har tyvärr inte brfogenheter att pilla med poängen. Men jag ska vidarebefordra detta till de mer betrodda och se om de bryr sig om det eller inte...=)
Sv: Frölunda - Timrå
Linnea:
Appropå det här med poäng så undrar jag när Gidde och vi andra utbölingar ska få poäng för hans tips i matchen mot Saik .
Hmm, innebär detta att jag måste byta ut mitt resultat eller ej?!
I sådana fall så får det bli 4-2 istället, skyll er själva ;-)
Gidde 2008-02-12 11:25
Sv: Frölunda - Timrå
Konceptet: Det var inte det jag menade. Alltså inte hakningarna som vi helt riktigt åkte ut för. Ta och kolla in förspelet innan erat 3-1-mål. Då kanske du förstår vad jag är ute efter. Hög klubba.... någon?
Ändock grattis till segern. Den var helt och fullt rättvis!
Ändock grattis till segern. Den var helt och fullt rättvis!
Sv: Frölunda - Timrå
Linnea: Jävligt kul. Och inte minst att se att man dels kan spela av en match och att se revanschen från en viss bespottad back.
Han var riktigt bra idag.
Han var riktigt bra idag.
Sv: Frölunda - Timrå
Konceptet: Ruggigt skönt med seger idag i alla fall. Välbehövligt med tanke på senaste tidens prestationer. Sista dödsrycket nu då...
Sv: Frölunda - Timrå
Dream Team: Bah. Har man fart får man dem med sig. Det har vi mycket erfarenhet av - senast mot Mora.
Sv: Frölunda - Timrå
Dream Team: Han håller på Timrå ikväll. I alla fall utåt. Nej. Det tror jag han gör.
Sv: Frölunda - Timrå
Snoop: Säkert alldeles för lite. Sitiationen löstes säkert "så alla parter blev nöjda". Samma situation hade aldrig kunnat inträffa i NHL utan dryga böter. Nu spelar väl detta mindre roll eftersom Nubben ändå kände sig nöjd med tiden i Timrå och med vad han uträttat där. Allt har sin tid, typ. Det roligaste är ju vilket av lagen Nubben säger sig hålla på ikväll...
Sv: Frölunda - Timrå
är det någon här som vet hur mycket Frölunda fick paya för våran super nubben som ni behöver ?
Sv: Frölunda - Timrå
Konceptet: "Ju sämre lag ni ställer på banan desto större chans har ni att vinna".
haha, javisst fan är det så, klockrent :).
haha, javisst fan är det så, klockrent :).
Sv: Frölunda - Timrå
fighter: Ju sämre lag ni ställer på banan desto större chans har ni att vinna. Jag säger som så här: Kan vi hålla tätt de första 58 minuterna har vi en chans.
Sv: Frölunda - Timrå
Jaha, kanske ska ta o tippa då när man för en gång skull ska på match...
5-2 blir det
5-2 blir det
Sv: Frölunda - Timrå
mok: Ni kan vara lugna gott folk,timrå har minst 7ordinarie forwards borta
större handikapp än så här får man inte,allt annat än klar vinst för er får man kalla knall.
större handikapp än så här får man inte,allt annat än klar vinst för er får man kalla knall.
Sv: Frölunda - Timrå
rackham: mjo, kanske det :). känns dock som chansen att pricka in resultatet blir större.
Sv: Frölunda - Timrå
rackham: Jag darrig? Nej nej absolut inte och ditt resultat.... hmm helt fel fel det blir 4-1 och inget annat.
Sv: Frölunda - Timrå
Danne_l:
Nä, men ni har ett antal på planen som verkar åka omkring och ljuga för er... efter snart två säsongers berg- och dalbanande är det kanske dags för ett gäng i truppen att erbjudas ett hedersmedlemskap i föreningen för Balders bevarande...?
Nä, men ni har ett antal på planen som verkar åka omkring och ljuga för er... efter snart två säsongers berg- och dalbanande är det kanske dags för ett gäng i truppen att erbjudas ett hedersmedlemskap i föreningen för Balders bevarande...?
Sv: Frölunda - Timrå
JBlom:
Den var rolig. Undrar vad de ipå Skellefteås ångest-forum tycker om den lustifikationen.
Den var rolig. Undrar vad de ipå Skellefteås ångest-forum tycker om den lustifikationen.
Sv: Frölunda - Timrå
Klinth:
Jo, mok är så darrig efter förra gången att han tar vad som helst...
mok, mok, mooooooooook!
Jo, mok är så darrig efter förra gången att han tar vad som helst...
mok, mok, mooooooooook!
Sv: Frölunda - Timrå
Allt snack i i denna tråd får mig att tänka på nyströms blogg idag. =)
"- Mora borde givetvis ha en blogg på sin hemsida. Av sin lagkapten. Håkan Blogg.
Jag vet inte om jag ska skratta. Men min kompis tycker att det är kul och försvarar sig med att han bor i Göteborg, de har som bekant lite egen humor där nere."
"- Mora borde givetvis ha en blogg på sin hemsida. Av sin lagkapten. Håkan Blogg.
Jag vet inte om jag ska skratta. Men min kompis tycker att det är kul och försvarar sig med att han bor i Göteborg, de har som bekant lite egen humor där nere."
Sv: Frölunda - Timrå
rackham: mok finns kvar, men han lär då f-n inte snyta dig på det resultatet ;-)
Sv: Frölunda - Timrå
Konceptet:
Bra, nu har de sk Experterna snart tagit alla resultat jag INTE vill ha den här matchen.
Om jag räknar rätt har alla tippat nu...
Tihi...
3-6!
FACIT!
Bra, nu har de sk Experterna snart tagit alla resultat jag INTE vill ha den här matchen.
Om jag räknar rätt har alla tippat nu...
Tihi...
3-6!
FACIT!
« Föregående · 989117 · Nästa »