« Föregående · 996171 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MODO - FRÖLUNDA
Linnea: Om det är Brunetta som står blir det 8-1, är det däremot Salo så blir det 8-1
Sv: MODO - FRÖLUNDA
Danne_l: Du har väl inte glömt att ringa och lämna besked på Scandic i Övik ifall du skulle ha det där hotellrummet imorgon kväll. Jag har ju hört att du är nästan stammis på det hotellet.
Sv: MODO - FRÖLUNDA
Konceptet: Dom kan väl alternera? Vi har väl 2 uppställningar? Karlsson i 1:a och Holmqvist i 2:a.
Sv: MODO - FRÖLUNDA
Danne_l: Nordan avstängd även denna match så nu får Eller chansen igen i andra. Ska bli spännande att se vad han kan uträtta den här gången.
Undrar hur man gör i powerplay. Holmqvist tillbaks i träning och lär spela. Men Karlsson var även han med på träningen och enligt personer på plats var han hur träffsäker som helst med att sätta sina skott stenhårt i krysset.
Undrar hur man gör i powerplay. Holmqvist tillbaks i träning och lär spela. Men Karlsson var även han med på träningen och enligt personer på plats var han hur träffsäker som helst med att sätta sina skott stenhårt i krysset.
Sv: MODO - FRÖLUNDA
Gidde:
MINST halva laget var det, säkert ännu fler:)
Nädå, jag har full förståelse för Modos agerande men det kändes lite snopet att falla på mållinjen.
MINST halva laget var det, säkert ännu fler:)
Nädå, jag har full förståelse för Modos agerande men det kändes lite snopet att falla på mållinjen.
Sv: Linköpings - Frölunda
Danne_l:
Även om jag hellre hade haft resultatet 3-4 än 4-3 så ska rätt vara rätt. :)
Även om jag hellre hade haft resultatet 3-4 än 4-3 så ska rätt vara rätt. :)
Sv: MODO - FRÖLUNDA
Danne_l: Vi har haft vansinnigt svårt att få till en sk winning streak längre än 2 matcher den här säsongen. I Övik vinner vi nästa aldrig även om vi vann där senast.
Jag förutser följande: Vi gnetar till oss tre poäng trots storspel av Svedberg. Det är början på en winning streak som pågår i exakt 15 matcher.
Jag förutser följande: Vi gnetar till oss tre poäng trots storspel av Svedberg. Det är början på en winning streak som pågår i exakt 15 matcher.
Sv: MODO - FRÖLUNDA
Danne_l:
Hehe, halva laget?
Nja, det var väl 3-4 spelare, varav alla faktiskt hade småskador.
Bättre att dom var hela i slutspelet, och så gav det ju resultat också ;-)
Hehe, halva laget?
Nja, det var väl 3-4 spelare, varav alla faktiskt hade småskador.
Bättre att dom var hela i slutspelet, och så gav det ju resultat också ;-)
Sv: MODO - FRÖLUNDA
Konceptet:
Modo vilade ju halva sitt lag förra året när Mora kom på besök. Ja du minns den matchen där Frölunda kunde säkra en slutspelsmatch om bara Modo hade vunnit.
De kanske bjuder igen och ställer ett juniorlag på isen?
Modo vilade ju halva sitt lag förra året när Mora kom på besök. Ja du minns den matchen där Frölunda kunde säkra en slutspelsmatch om bara Modo hade vunnit.
De kanske bjuder igen och ställer ett juniorlag på isen?
Sv: MODO - FRÖLUNDA
Gidde: Haha. Jag hade inte kollat hans stats men nu har jag det. Hehe. SIcken statistik. Han står inte.
Sv: MODO - FRÖLUNDA
Konceptet:
Du har kollat hans statistik?
Han har stått i en match, fick hoppa in mot LHC vid ställningen 2-5, fick ett skott på sig, och det gick in.
Så jag skulle nog kunna påstå att det bara kan gå bättre, för han är duktig.
Men just nu så ser inte statistiken så bra ut ;-)
Du har kollat hans statistik?
Han har stått i en match, fick hoppa in mot LHC vid ställningen 2-5, fick ett skott på sig, och det gick in.
Så jag skulle nog kunna påstå att det bara kan gå bättre, för han är duktig.
Men just nu så ser inte statistiken så bra ut ;-)
Sv: MODO - FRÖLUNDA
Gidde: Helt ömöligt är det ju inte. Vi skjuter ju så in i helsike med skott och gör så få. Han kan lika väl få chansen då.
Sv: MODO - FRÖLUNDA
Frisco:
Om inte annat vore det ju trevligt för Svedberg att bättra på räddningsprocenten.
Jag menar, sämre kan den ju faktiskt inte bli... ;-)
Om inte annat vore det ju trevligt för Svedberg att bättra på räddningsprocenten.
Jag menar, sämre kan den ju faktiskt inte bli... ;-)
Sv: MODO - FRÖLUNDA
Konceptet: Varför inte? Zacke är ju skadad och Krizan behöver vila.
Fast det blir nog Krizan. Men jag vill ha in Svedberg i målet.
Fast det blir nog Krizan. Men jag vill ha in Svedberg i målet.
Sv: MODO - FRÖLUNDA
Gidde:
Eftersom 2 - 4 var taget så tar inte Linnea 4 - 2 för hon spelar väl aldrig förlust på VF ?
Eftersom 2 - 4 var taget så tar inte Linnea 4 - 2 för hon spelar väl aldrig förlust på VF ?
Sv: Linköpings - Frölunda
Klinth:
Jag funderade varför han ska ha poäng bara, tyckte han tippade 3-4 inte 4-3. :)
Jag funderade varför han ska ha poäng bara, tyckte han tippade 3-4 inte 4-3. :)
Sv: Linköpings - Frölunda
JBlom: Ja, det skrev jag ju. Men har han fått dubbla poäng tro??? Någon mer som gett Rackham poäng?
Sv: Frölunda - HV 71
Klinth:
Det blir en hejdundrande utdelning i PP när Ward och kompani satt igång med sitt, 5-1!
Det blir en hejdundrande utdelning i PP när Ward och kompani satt igång med sitt, 5-1!
Frölunda - HV 71
För att Frölunda ska vinna med stora siffror, så måste jag tippa på det motsatta.
Således slutar denna match 3-2
Således slutar denna match 3-2
Sv: Linköpings - Frölunda
Då ger jag Rackham hans välförtjänta poäng ... Det drar ihop sig nu inför slutspelet...
« Föregående · 996171 · Nästa »