« Föregående · 356804 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Julklapp
Då väljer jag inte en spelare utan en ledare. Jag vill ha tillbaks den grisfula Tommy Boustedt! Vad är socker-Conny jämfört med Boustedt? Eller Boorken.....
Ge oss Tommy och så slipper man gå runt och hoppas och tro på SM-guld. Då vet man att det i bästa fall blir kvartsfinal och rövmål i baken...
Eller kanske inte... Jag väljer ett livstidskontrakt med Conny som julklapp. Denna man har betytt enormt mycket för Frölunda, och jag har ingen aning om vem som skulle kunna axla den manteln när och om Conny väljer att gå.... Conny for president!!!
Ge oss Tommy och så slipper man gå runt och hoppas och tro på SM-guld. Då vet man att det i bästa fall blir kvartsfinal och rövmål i baken...
Eller kanske inte... Jag väljer ett livstidskontrakt med Conny som julklapp. Denna man har betytt enormt mycket för Frölunda, och jag har ingen aning om vem som skulle kunna axla den manteln när och om Conny väljer att gå.... Conny for president!!!
Sv: Julklapp
Jensa har nog lugnat ner sig lite efter avstängningen i slutspelet, vilket är positvt kanske, men han är FÖR lugn. Ett lag behöver spelare som motståndarna kan lägga energi på, istället för att koncentrera sig på spelet. Nä Jensa, upp med hanskarna och reta upp folk på nytt kompis! Vad gäller Ackeström så är det ren och skär förföljelse, han åker bara för skit hela tiden. Sedan gör han mycket som han är värd att åka ut för med iof...:)
Sv: Julklapp
En lista att välja från:
Adam Oates: Visst e han gammal, men ett par år till har han
Joe Nieuwendyk: Skadefri vore han som sänd från ovan
Magnus Arvedsson: Har väl inte riktigt fått till det "over there" Verkar inte räcka ända fram i NHL
Doug Gilmour: Gammal och skadetyngd. Men i ES är livet kanske enklare?
Jonas Höglund: Har väl inte heller räckt ända fram i NHL
Lyle Odelein: Nu snackar vi tuff back som inte gnäller i onödan.
Nåja, det var ett litet axplock av alla free-agents "over there"
Kanske det finns bättre spelare, men man får tänka på vilka som är kontraktslösa i NHL med!
Adam Oates: Visst e han gammal, men ett par år till har han
Joe Nieuwendyk: Skadefri vore han som sänd från ovan
Magnus Arvedsson: Har väl inte riktigt fått till det "over there" Verkar inte räcka ända fram i NHL
Doug Gilmour: Gammal och skadetyngd. Men i ES är livet kanske enklare?
Jonas Höglund: Har väl inte heller räckt ända fram i NHL
Lyle Odelein: Nu snackar vi tuff back som inte gnäller i onödan.
Nåja, det var ett litet axplock av alla free-agents "over there"
Kanske det finns bättre spelare, men man får tänka på vilka som är kontraktslösa i NHL med!
Sv: Julklapp
mangan: Eftersom du knep den ultimata spelaren (Som däremot inte vet ett skvatt om ES) så väljer jag Pebben Axelsson. Tror inte han var specifikt vald som spelare? Han har hjärta för föreningen och hänger med i utvecklingen här hemma någorlunda! (Till skillnad från Sudden som tror att DIF har vunnit alla SM sedan han åkte) :O)
Sv: Julklapp
Går in o önskar jag oxå då rå,Heda plockade ju min gullegris barnaby(han som knockade jultomten o misshandlar sina egna spelare :-))) Så jag säger kasparaitis,Killen har inte många hjärnceller kvar o vi behöver någon ok inte korkad men en kille som e jävligt elak o går in o kör över lite spelare när spelet går trögt,som det gjort de sista,vi behöver en Ruuto typ,ok Jensa med han e lite för mesig!!!
Sv: Julklapp
Jag vill ha en spelare som alltid ger allt, en som kan lyfta laget då dom på bortais har det kämpigt mot exempelvis Mif, jag vill samtidigt ha en som är i topp i de diverse poängligorna, jag vill ha en spelare som kan vara inne och döda utvisningar, jag vill ha en spelare som kan göra det oväntade, jag vill ha en spelare som ensam kan avgöra en match.
Tror bestämt jag beskriver Kristian Huselius, men det är inte han jag skulle välja. Pebben eller Alfie står ju högst på önskelistan om man ska vara lite realistisk också. Får man drömma lite vore ju inte Mats Sundin helt fel alltså..eller varför inte en liten pojkspoling som Paul Kariya...
Tror bestämt jag beskriver Kristian Huselius, men det är inte han jag skulle välja. Pebben eller Alfie står ju högst på önskelistan om man ska vara lite realistisk också. Får man drömma lite vore ju inte Mats Sundin helt fel alltså..eller varför inte en liten pojkspoling som Paul Kariya...
Sv: Julklapp
Om det bara är en spelare som det gäller så vill jag ha Mats Sundin. I mitt tycke den som håller genomgående högst klass i världen just nu. Gör aldrig någonsin en dålig match, är mycket sällan skadad, producerar poäng och är - just det: CENTER
Vinner 55% av tekningarna. Har snittat 20.35 minuter per match iår. Har gjort 14 mål, varav 6 i powerplay och 5 matchavgörande.
Behöver jag säga mer?
Vinner 55% av tekningarna. Har snittat 20.35 minuter per match iår. Har gjort 14 mål, varav 6 i powerplay och 5 matchavgörande.
Behöver jag säga mer?
Sv: Julklapp
En spelare som kan ge lite mer fantasi i anfallet. Någon som gör det oväntade. Någon som kan snurra upp hela motståndarförsvaret och lura upp målvakten i viplogen. Någon som är sportslig. Jag tänker på...ja inte behöver jag förklara mig ytterligare - givetvis är det Donald Brashear jag tänker på.
Julklapp
Så här i Juletid finns det ju inte så jättemycket skoj att skriva om. Tänkte därför vi kunde balla ur lite, låta fantasin flöda.
Ni får alla önska er en spelare som ni hade velat se i Frölunda efter uppehållet, som en Julklapp så att säga. Motivering om just varför den spelaren valts krävs naturligtvis!
Ni får alla önska er en spelare som ni hade velat se i Frölunda efter uppehållet, som en Julklapp så att säga. Motivering om just varför den spelaren valts krävs naturligtvis!
Sv: Espen förblir Djurgårdare
DIForever:
Jaha, där ser man...jag läste det bara på de norska tidningarnas nätupplaga....för övrigt så är Espens övergång en stor nyhet i Norge.
Jaha, där ser man...jag läste det bara på de norska tidningarnas nätupplaga....för övrigt så är Espens övergång en stor nyhet i Norge.
Sv: Espen förblir Djurgårdare
Sannes: Det blir nog ingen match med Vålerenga för Espen, det var visst något strul med hjälmsponsorer.
Sv: Espen förblir Djurgårdare
Dream Team: "För en knapp vecka sen så avskrev han ju helt planerna på att det skulle bli DIF..?"
Nehe du... det har han aldrig gjort. För en knapp vecka sen sa han att han skulle till Moskva men att han med all säkerhet skulle komma till Djurgår'n nästa säsong.
Nehe du... det har han aldrig gjort. För en knapp vecka sen sa han att han skulle till Moskva men att han med all säkerhet skulle komma till Djurgår'n nästa säsong.
Sv: Espen förblir Djurgårdare
Dream Team:
Enligt Espen själv så lutar det åt att han avslutar sin karriär i Djurgården.
Innan flyttlasset går så skall han spela en seriekamp för Vålerenga den 30 december mot Storhamar.
Enligt Espen själv så lutar det åt att han avslutar sin karriär i Djurgården.
Innan flyttlasset går så skall han spela en seriekamp för Vålerenga den 30 december mot Storhamar.
Sv: Espen förblir Djurgårdare
DIForever: Ingen tvekan om att flera i laget kommer att få en nytändning. Men det är nog inte fullt så enkelt att hela lagets spel höjs en nivå, med EN spelares intåg...
Nåt säger mig också att good old Espen lär ha aningens svårt med motivationen. För en knapp vecka sen så avskrev han ju helt planerna på att det skulle bli DIF..?
Han behöver nog sin tid, men när det vankas slutspel blir det säkert åka av..
Nåt säger mig också att good old Espen lär ha aningens svårt med motivationen. För en knapp vecka sen så avskrev han ju helt planerna på att det skulle bli DIF..?
Han behöver nog sin tid, men när det vankas slutspel blir det säkert åka av..
Sv: Espen förblir Djurgårdare
70 Rodrigues: Det är du inte ensam om... de som inte har kommit upp på sin normala nivå lär göra det nu.
Sv: Espen förblir Djurgårdare
Dream Team: Med Espens rutin och proffsighet som kommer dom andra i laget att höja sig avsevärt tror jag!!
« Föregående · 356804 · Nästa »