Frölunda HC

60365 inlägg · 3398 ämnen

Äntligen!

« · 443922 Till forumet


Sv: Äntligen!
Frasse: Hmmm ta nu o kryp tillbaks till det svarta hål på baksidan du kommer ifrån o vårda ditt språk. :)
Kommentera

Sv: Äntligen!
Klinth:
Alltid lika kul att besöka staden med bollklubbar som får en att tänka på toabesök ;)
Att sedan ha mage att kalla det för framsida....framstjärt hade kanske varit ett mer passande omdöme ;)
Tråkigt nog får man nog konstatera att Mesta Mästarna kommer får det väldigt tufft i Scandinavium med tanke på att man för tillfället saknar en målvakt av klass .
Kommentera

Sv: Äntligen!
mok: å vad har JAG gjort för att inte förtjäna det då?? :/
Kommentera

Sv: Äntligen!
willysson: Haha jo det skulle vara något vi får enna ta och döpa om experterna till amatörerna då :)
Kommentera

Sv: Äntligen!
slashpuppie: Man är snäll mot dom som förtjänar det :)
Kommentera

Sv: Äntligen!
Klinth: Titta, nu hände det igen.

")(¤&"(/¤%"(/¤&=)("¤&="¤&"=/¤) tangentbord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Äntligen!
Klinth: Ja, ja, jag ska gåe skrivkurs och dessutom banta ner mina fingrar lite... Attans tangentbord att skriva fel och tappa bort bokstäver.... Frölundavinst naturligtvis!!!!!!
Kommentera

Sv: Äntligen!
mok: Djurgården kommer på besök till Sveriges framsida. Zoo i Scandinavium och grishockey av värsta sort. Kan med glädje konstatera att denna match kommer att sluta med Frlundavinst och det med enkla 4-1.
Kommentera

Sv: Äntligen!
Metal Guru: att mok skulle vara snäll och trevlig är bara en fasad. När han vaggat in dig i falsk säkerhet så slår han till! ;)
Kommentera

Sv: Äntligen!
mok: Haha jobbigt, undar om dom går obesegrade genom denna säsong;)
Kommentera

Sv: Äntligen!
Sannes: Sannes: Fasen kan jag haft så fel. Har satt 2-5/5-2 dom senaste matcherna och hade helt för mej jag satt detta även denna match. Nåka det är mänskligt att fela och jag ger mej för majoriteten. Vi får helt enkelt brottas vidare med vår nolla ytterligare ett tag :) Tror jag mixade ihop det med LÖrdagens match mot HV där Linnea försökte "sno" mitt resultat. Nåja life goes on....
Kommentera

Sv: Äntligen!
Läser nåt helt konstigt i Moras gästbok. Bergkvist har blivit nerslagen av egna spelare i pausen. Sundin fick stryk i spelar gången.

Är dom helt förkrosssade efter förlusten så att dom har blivt galna eller? Nån som fattar vad dom skriver om? Har jag missat nåt?
Kommentera

Sv: Äntligen!
Metal Guru:
Shit också, så enkelt gick det inte. Men bara fram till 24:00, hm får se vad jag kan få till....
Kommentera

Sv: Äntligen!
Vf chefen:
Tack, skönt att det är någon mer än jag som såg detta hemska misstag....
Kommentera

Sv: Äntligen!
Sannes:
Vi moringar mäter endast trevlighet i lunarpoäng genererade i vår egen gästbok, men du har fram till 24:00 på dig att göra ett outplånligt intryck i mitt hjärta, och knuffa bort mok därifrån.
Än så länge 2-4 i masugna.
Kommentera

Sv: Äntligen!
Sannes: Du har rätt. Jag har scrollat en stund nu. 2 på rad Sannes. Grattis.
Kommentera

Sv: Äntligen!
Metal Guru:
Men jag är ju ännu trevligare så då kan Ni väl ändra tillbaka.....
Kommentera

Sv: Äntligen!
Sannes:
mok var inne i vår gästbok och var så trevlig, så vi ändrade resultatet retroaktivt till 4-2.
Kommentera

Sv: Äntligen!
Så här skrev mok:

Sv: Mora-Frölunda

Danne_l: Kontrar väl med 4-2 till Frölunda
mok @ Lindome 2004-10-24 14:29
Kommentera

Sv: Äntligen!
Altså nu protesterar jag.
Vann inte Frölunda med 5-2 idag, isåfall är det väl jag som har rätt resultat och inte mok, för han tippade väl 4-2........
Kommentera

Sv: Äntligen!
mok: Tyckte det såg snyggt ut jag :)
Kommentera

Sv: Äntligen!
slashpuppie: Jajamen nollan måste ju bort ser så illa ut :)
Kommentera

Sv: Äntligen!
danoj: Japp och detta blir mitt första inlägg som medlem i Hall of Fame ;)
Kommentera

Sv: Äntligen!
mok:

5-1 till Frölunda
Kommentera

Sv: Äntligen!
mok: så jäkla snabb du var nu då att ändra resultatet ;)
Kommentera

Äntligen!
Nära skjuter ingen hare som man brukar säga. Nollan e spräckt för Experterna så nu e det bara att tuffa vidare.

Kanske redan nu kan börja tippa torsdagens match mot DIF. Frölunda vinner med 4-2
Kommentera

« · 443922