Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

Biljetter?

Biljetter?
Har ni lyckats komma in och boka?
enligt rykte nu helt fullbokat de två förstamatcherna

Sv: Biljetter?
Ja då sitter man här med fyra biljetter i sin hand. Men oj vad folk där var! Oså hade de höjt biljetterna me 50 spänn också..men det e det fan värt;)

matsby:
Det stämmer. Bokade just, lyckades få 4 biljetter till Tisdagsmatchen. Spridda plateser i sektion M, hur kul är den på en skala?
Men ej uthämtade biljetter släpps den 18:e, så det finns väl lite hopp kvar för de som är utan.

liepins: Har dom helt slopat medlemmarnas förtur nu i slutspelet?? Jag trodde allmänhetens blijetter släpptes imorgon... Nåja det blir att bänka sig framför Canal + igen då.

FreddanVF: Två sektioner är reserverade för medlemmar, sektion T och C. Det är bara att ringa till biljettkassan, om dessa biljetter inte också är slut vill säga.

Guld-Conny: Ja men jag är inte medlem :o( Jag trodde ju att resten skulle släppas imorgon men men. Canal + it is..

FreddanVF:
De släpper de biljetter som medlemar/sponsorer och seriebiljettsinnehavare INTE hämtat ut den 18/3 10:00. Till båda matcherna, dvs, 18/3 och 22/3.

Cc: Till tredje & fjärde matchen då.. ;)

Dream Team: Tredje matchen spelas ju i Timrå, den fjärde i Scandinavium..... Sedan är det väl klart, eller? Nästa match efter det spelar ju Frölunda borta i LLA....

*ASGARV*

Vi får väl se hur det går först......

Klinth: Match 3 och 4 i Gbg menar jag...;)
Det borde innebära den femte och den sjunde avgörande det..

Dream Team: LIlla vän. Sjunde??? räcker med fyra matcher, )

Dream Team: Det förstod jag väl, men det vill jag helst inte veta av, därav mitt svar....

Dream Team:
Dåligt av Frölunda att bara ge oss 100 biljetter i scandinavium, det är ungefär som om frölunda skulle få 45 stycken i Timrå,,fast dom kanske inte behöver fler?

matsby: skyll på svenska hockey förbundet inte på VF

WZL:
inte ska vi gnälla på Svenska hockey förbundet...
men vi kan bua ut Svenska hockeyligan...

gud: Plus alla våra ordföranden/klubbdirektörer i föreningarna. Både Timrås ordförande som Frölundas har varit med och beslutat om detta vansinne. Buuuuuuuuu!

Styrelsen i Hockeyligan:

Ordförande – Per Anders Örtendahl
Brynäs IF – Roland Henning
Djurgårdens IF – Tommy Engström
Frölunda Indians – Mats Ahdrian
Färjestad BK – Lars Glennert
HV 71 – Per Carendi
Leksands IF – Nils-Erik Johansson
Linköping HC – Christer Mård
Luleå Hockey – Sture Karlsson
MIF Redhawks – Percy Nilsson
MODO Hockey – Åke Eklöf
Södertälje SK – Jan-Erik Dantoft
Timrå IK – Jan Söderström

mike66:
ja..där ser man hur "toppen" behandlar hockey supportrar

buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu........

matsby: dom vill la ente ha inn mer gangsters

jeppsson:
hehe..coolt för dig att vara med i dom storas sällskap..:0)
att dom har valt att bortasupportrarna bara ska få 100 biljetter
beror nog inte på att det finns gangsters hos dom..

eller vad tror du mysmi o Dragan 2k

gud: gangsters hos timrå???nääääääääääääääääääää, kan jag aldrig tänka mig :)

mysmi: Officiellt finns det inga gangsters i Timrå, enligt dem själva, men inofficiellt är Sundsvall nordens Chicago och då är begränsade biljetter för dem ett bra sätt att vår fredliga lilla by inte invaderas av kriminella element.

Dragan 2k:
fel fel fel..men nästan rätt...Luleå är nordens Chicago...
och även är det ett skotterland så man får kalla dom för
skotterraggare...;0)

Dragan 2k:
Det satt två Timrå-supportarar på Sektion C senast de spelade i Skandinavium. Den ena av dem blev riktigt förbannad och var på gränsen till otrevlig. Sen sjung Goa gubbar "Timrå de har ingen klack, tjaala, tjaala", sen blev det tyst på dem!

« · 238700