evensson chat
224539 · Nästa » Till forumet
Sv: evensson chat
frölundaindian: ingen aning, men väntar mig att den publiceras den närmsta halvtimmen
Sv: evensson chat
Klinth: får ni felmeddelanden??
För det får inte jag. Jag vet ju bara att man snällt måste vänta eftersom trycket lär vara enormt
För det får inte jag. Jag vet ju bara att man snällt måste vänta eftersom trycket lär vara enormt
Sv: evensson chat
Hitta en Gammal Bluse låt med Frölunda.......men tyvärr så var det fotbolls laget. :-(
kolla Länktipset!