Linnea: Attans.. jag som hade analysen klar=) Men, men.. det går väl att blanda om korten och sia rätt igen. 3-2 till FBK, men denna gång under ordinarie tid.
Linnea: Hisingen farligt? Kanske i vissa slumområden där vissa bor;) För övrigt finns det en ledig liten vrå i Scandinaviums inre, där man slänger smutstvätten, 1*1 meter.
Guinness: Vad sa du? Är det Kalt i Karlstad och söta Jenni ska på matchen? Nej du, är inte det minsta orolig inför den här matchen. FBK borde ju vara lite skraja då de som sagt har en förmåga att förlora på hemmais mot toppkonkurrenterna;)
Danne_L: sant så sant men alla trender har sitt slut och ikväll blir det vinst mot ett av "topplagen". Vill minnas att Hyvönen gjorde fyra på Lundqvist i Karlstad så får han stå ikväll? Retar man Acke bara liiite så ska han ge igen och så åkte han ut, som han gjort många ggr tidigare...
MoK: e du go eller, skulle jag ALDRIG göra. Vad jag menar är att när jag är med så förlorar inte Frölunda, men det verkar inte mangan veta. Jag har tippat 5-3 till frölunda för längesedan
Danne_L: Nja, han hinner nog göra ett innan de psykar sönder honom...det är ju först då VF inser att han kommer att göra om sin "fyra" om de inte får honom av banan...
slashpuppie: aha låter mycke bättre. Visst kan man tippa förlust men jag tror på VF varje match. Oavgjort e la det jag skulle kunna sträcka mej till., Skiter hellre i att tippa då
65Selander: Heheh nej absolut inte så jag menade det vet du nog innerst inne. Men bara att vissa supportrar (ingen nämnd) har svårt att skilja på hockey och spriten. Men visst får man ta en öl eller 2. Men inte vara drängfull som man ser så ofta, undra om dom ens minns matcherna ibland? :)
65Selander: Precis finns ju tyvärr rätt många som är på hockey ocj jämt e stenfulla. Frågan e om dom bara söker sällskap att dricka eller verkligen är hockeyintresserade,
Har inget emot att folk dricker på matcher utan det är när dom inte kan uppföra sig och istället blir en belastning för alla andra som det går överstyr. Av någon anledning så tror många att bortamatch=supa. Knepigt resonemang enligt mig men vad vet jag.
Danne_L: Dricka e ju en sak men att dricka med måtta får man ju göra isåfall. PRecis som Linnea säger verkar många tro bara för att det e bortamatch måste dom supa ner sej och bete sej.
Dream Team: 2-1 till FBK efter första. Skönt att laget inte ligger under med mer. Chanser har det definitivt funnits åt både håll men helt klart är att de vassaste målchanserna har FBK haft.
Danne_L: Japp. Måste vara frustrerande för FBK att bara leda med ett mål efter det spel de visat upp under de första perioderna. Som du säger. Ett enkelt litet sketmål för oss kan nog sätta dem i gungning.
Hoppas nu bara att boxplayet tar kål på Steens utvisning som vi dras med i början av nästa.