Frölunda HC

SHL · 60633 inlägg · 3408 ämnen

Frölunda DVD

Frölunda DVD
Citat:

"Strax före midnatt den 7:e april 2003 var en 38 år lång väntan över, efter 1 minut och 56 sekunder i den tredje förlängningsperioden i finalseriens fjärde match mot Färjestad bröt ett ohämmat sergervrål ut i Scandinavium".

Nu blir det DVD dags. :))))

Sv: Frölunda DVD
danoj: Vart beställde du filmen ifrån? Har inte fått min :(

MoK GG: Från discshop, får gåshud nu när man kollar på den :)

danoj: jag beställde där också. fick min idag. ryser bara man tänker på den. kan inte vara bättre. Vissa undantag.

danoj: vad kan jag køpa vf dvd? och har dom den på vhs också?

Mr Y:
Kolla hos ginza.se
Dom har den även på VHS.

Mr Y: du kan köpa den på discshop.se

Peter72: den är ju nått man måste ha...;)

ribba9: jag har den redan. Vad tror du att jag fick se när jag kollade på den?? jo min fina figur. med tröja och kepsen.

mustanaamio: undrar hur ofta det händer.

Peter72: va du med på filmen???ne man får ta och spendera en slant på dvden..;)

ribba9: jajemän. när Carna hade gjort mål mot MODO så filmade dom mot GG och där stod jag. fick pausa där så såg jag det.

Peter72: Ja då skall man själv slå sig ner i soffan och se årets film.. Ska bli underbart...

Bengan-nr86: Är måhända en DVD med lite godbitar på? eller är det kansker en FBK skräckis?

Peter72: Den är nog bra.. Ser så ut på framsidan iaf...
Får hoppas att vi kan få en nästa år också... :D

Bengan-nr86: Den kommer ut nästa säsong med skall du se. Den är redan på gång säkert.

Peter72: Japp då var det gjort...
Rysningar i varje scen! Det bästa och mest genomtänkta skådespel jag har sett!! För att inte glömma själva handlingen! Helt otroligt! Helt underbart! Visst, man blir tårögd men det är av glädje, då den gode som vanligt vinner tillslut... :')

UNDERBART!!!!

Synd bara att det inte var något om Carna... någon intervjuv eller liknande... Då hade filmen om möjligt kunnat bli ännu bättre ;)
Det var ju bara Conny och Henke som var intervjuvoffer.. lite synd, men, men..

Bengan-nr86: Man fick allt en liten tår vid slutscenen. Helt jä.la underbart. vill uppleva det igen.

Peter72: det är det nog nåra till som vill...;)

ribba9: skulle tro det va. Ungefär 30000 som var på Avenyn. plus säkert ett antal tusen till som inte kom.

« · 283733