Det är så pinsamt dåligt av en hemmapublik att börja bua på hemmalaget... det ska man bara inte göra, och sen att flera gick hem innan matchen var slut är nästa ännu värre.
Bättre att ha en engagerad publik som bryr sig och kommer till varje match än en publik som inte bryr sig och inte kommer alls, gissa vilken klubb jag syftar på..
DIForever: Har man betalat för underhållning och inte får det så kan jag förstå att folk som inte är inbitna supportrar ger upp och åker hem. Inte fan hade du accepterat att lyssna på Lasse Berghagen om du har köpt biljett för att se Metallica uppträda, eller?
danoj: Jag tycker nog f*n inte att det är bättre med en publik som buar på sitt lag. Äkta medgångare är vad det är... och, ja... jag vet att stockholmare är bortskämda medgångssupportrar (jag är inte stockholmare) men inte f*n buar på de sitt lag i alla fall
Säger du det, kvartsfinalserien för 2 år sen, kan lova dig att era supportrar inte satt och applåderade er när ni förlorade mot oss i globen, så lägg ner hycklerisnacket tack.
DIForever: Det vete fan om det inte är det när dom spelar så anskrämligt dåligt som dom gjorde. De första 55 alltså. Sedan blev det ju ordning på spelet rejält, och i takt med det så kom också publikens jubel....
Klinth: Men alltså... enligt det jag har hört så spelade inte Frölunda så förbaskat dåligt, det var Leksand som spelade väldigt bra. Frölunda vann väl till och med skotten?
När händer det senast att eran hemmapublik buade ut Frölunda och begav sig hemåt innan 2 perioder hade gått
Synd att de inte stannade kvar för en match varar ju i 60 minuter som bekant.