Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

Frölunda Modo

Sv: Frölunda Modo
Någon som vet nått om nya finnen som va på väg in

Dete:
Kolla in vf´s hemsida (länk)
Mindre än 2 min kvar håll i nu vf!!

3-3, en poäng iaf :P

Skönt att det inte blev förlust idag igen. Gäller att få upp självförtroendet och kunna styra matcherna mer.

Irriterar mig att man gång på gång ska ha så svårt att hålla undan.

Nåväl då går jakten vidare på en fullpoängare på lördag mot Mora. En tuff uppgift. Då med debut av vår nye back och vem vet kanske någon nytt nyförvärv? Vem vet.

Dete: 1 poäng är jag inte nöjd med, tappa 3-1 det är dåligt. När ska dom komma ur svackan?

Dragan 2k:

Och mer poäng till utmanarna. Mattias-74 hade rätt.

Poffa: Haha. Japp. Ska fixa bannern under kvällen och ladda upp den. Få se om jag orkar idag eller om jag gör det imorgon.

Dessa utmanare.

Poffa: Nog en klen tröst för honom denna kväll det. Fast varför hoppas på det omöjliga.

Dragan 2k: Vet inte direkt om man kan få upp självförtroendet efter en sådan här match,

mok: Nepp. Det tror inte jag heller. Men nästa match då kommer självförtroendet - tror jag - kanske.

Jag tror det vänder nu - vi har ju för fan skotten på vår sida i varje match 30+ skott - gälller bara att sätta chanserna - som alla andra lag gör, hur många skott hade leksand sist liksom

Dete: Eller så kan vi vända på resonemanget. Timrå lirade hemma mot Mora. Vann skotten med 37-15 och förlorade matchen med 5-2.

Visst är det bra att vi pumpar på framåt med skott och så men vi måste verkligen se till att vi får igång defensiven bättre. Spela enkelt men veta vad man gör. Måste få bort de enkla misstagen som motståndarna sätter i mål 9 gånger av 10.

« · 665885